امدادگران غیرمجاز از مسافران نوروزی کلاهبرداری کردند

سردار لطفی گفت: تعدادی جرثقیل به شکل نیسان در قالب امداد خودرو خودرو‌های معیوب را به تعمیرگاه‌های غیرمجاز هدایت می‌کنند. در نهایت هزینه سنگینی را مالک می‌پردازد.

امدادگران غیرمجاز از مسافران نوروزی کلاهبرداری کردند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: باتوجه به تعطیلات ایام عید که مسافرت‌ها افزایش یافته است، تعدادی جرثقیل به شکل نیسان اقدام به عملیات متقلبانه می‌کنند. به این صورت که مالکان خودرو‌های معیوب را مجاب می‌کنند که به تعمیرگاه مراجعه کند.

به گفته سردار لطفی، این تعمیرگاه‌ها مجاز و با شرایط مناسب نیست و از آنجایی که این خودرو‌ها مشکل جزئی هم داشته، با خرج‌تراشی‌های کلان هزینه سنگینی را روی دست مالک می‌گذارند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: شهروندان از امدادگران مجاز کمک بگیرند و اگر با این شگرد‌های متقلبانه مواجه شدند با ۱۱۰ تماس بگیرند. پلیس راهور هم تاکید داشته برای ساماندهی امدادگران متقلب اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

یکی از شگرد‌های امدادگران خودرو این است که به مالکان بابت خرابی خودروشان هشدار می‌دهند و خودرو را به سمت تعمیرگاه مورد نظر هدایت می‌کنند.

پیش از این، محسن فقیهی، رئیس اتحادیه امداد خودرو تهران گفته بود، در ایام نوروز و آغاز سفر‌های نوروزی میزان کلاهبرداری‌ها در قالب امداد خودرو افزایش می‌یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها