برداشت میلیونی غیرمجاز از حساب پدر!

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: نوجوانی که غیرمجاز از حساب پدرش ۶۹۰ میلیون ریال برداشت کرده بود، دستگیر شد.

برداشت میلیونی غیرمجاز از حساب پدر!

سرهنگ سامع خورشاد گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مازندران مبنی بر اینکه برداشت غیر مجاز ازحساب بصورت اینترنتی به‌مبلغ ۶۹۰ میلیون ریال، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او می‌گوید: با توجه به ارائه مستندات از سوی شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی انجام گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم پسرشاکی بوده با فعال سازی رمزدوم اقدام برداشت وجوه کرده؛ با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل شد.

به گفته سرهنگ خورشاد متهم ۱۵ ساله پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود؛ با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی پدرش و دسترسی به گوشی موبایل وی در طول دوماه طی ۱۴ مرحله تراکنش به منظور خرید بازی آنلاین اعلام داشت.

او می‌گوید: با اعلام مشخصات متهم به فرد شاکی، این پدراز شکایت خود صرف نظر کرد، افزود: پلیس فتا همواره توصیه می‌کند که شهروندان اطلاعات کارت بانکی خود را در نزد خود حفظ کرده و در اختیار افراد غیر قرارندهند.

سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها