مرد جوان قربانی سوء استفاده بی شرمانه به بهانه استخدام!!

مرد جوان که به هوای شغل پردرآمد، به سراغ آدرس درج شده در آگهی استخدام رفته بود درگیر ماجرایی شد که او را به وضعیت هولناکی دچار کرد.

مرد جوان قربانی سوء استفاده بی شرمانه به بهانه استخدام!!

مردی مدعی شد که گروهی او را ربوده و ماه ها از او به عنوان "برده خون" استفاده کرده اند. بله درست متوجه شدید، یک مرد جوان چینی ادعا می کند که توسط یک باند تبهکار ربوده شده است که اعضای آن از او مانند یک "برده خون" استفاده می کردند و مرتب خون او را تخلیه می کردند و آن را در بازار سیاه می فروختند.

این مرد 31 ساله از پکن ادعا می‌کند که آدم ربایان بیشتر به خون او علاقه داشتند چرا که گروه خونی کمیاب او، برایشان درآمد بالایی داشت. این مرد که هویتش فاش نشده است، پس از یافتن یک آگهی شغلی آنلاین تصمیم گرفت شانس خود را برای کسب درآمد بیشتر امتحان کند. دستمزد عنوان شده در آگهی بسیار بالاتر از دستمزدش در کار قبلی بود، بنابراین او تصمیم گرفت برای مصاحبه به منطقه جنوب غربی گوانگشی سفر کند، بدون اینکه بداند پیشنهاد کار در واقع یک تله است.

این مرد به محض ورود به گوانشی توسط اعضای یک باند تبهکار ربوده شد و از طریق ویتنام به شهر ساحلی سیهانوکویل کامبوج قاچاق شد و ظاهراً به مبلغ 18500 دلار به یک باند محلی فروخته شد. آنجا بود که پشت پرده آگهی استخدام جعلی و حقوق بالای فریب دهنده، فاش شد.

به گفته منابع رسمی، از آگوست سال گذشته هر ماه 800 میلی‌لیتر خون از بدن این مرد رفته شده بود. ظاهراً پس از غیرقابل استفاده شدن رگ های دست و پا، تبهکاران شروع به تخلیه خون از رگ های سر او کرده بودند.

طبق گفته ی متخصصان، اهدای خون بیشتر از هر 56 روز نباید انجام نشود، اما باند تبهکار هر ماه به سراغ این مرد می آمدند و به بیشترین حد ممکن، خون از رگهای او خارج میکردند. در صورت مقاومت، او را تهدید میکردند که اگر همکاری نکند اعضای بدنش را در بازار سیاه خواهند فروخت.

پس از ماهها زندگی سخت در میان تبهکاران، این مرد بالاخره توانست از دست آدم ربایان فرار کرده و به چین بازگردد و در بیمارستانی، مورد مداوا و مراقبت قرار گیرد. او در بخشی از گفتگوهایش اعلام کرد که حداقل هفت مرد دیگر توسط باند اسیر بودند، اما خون آنها به اندازه او گرفته نشد. ظاهراً او دارای گروه خونی O است که جهانی است و ارزش آن را در بازار سیاه بیشتر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها