نام دنیز دایی چطور بر سر زبان ها افتاد؟/ عکس هایی از دختر علی دایی

دنیز دایی، دختر علی دایی از ازدواج اولش که در خارج از ایران زندگی می کند، از حضور خود در ایران خبر داد.

نام دنیز دایی چطور بر سر زبان ها افتاد؟/ عکس هایی از دختر علی دایی

دنیز دایی طی روزهای گذشته با انتشار تصاویری در اینستاگرامش دنبال کنندگان خود را از سفرش به ایران باخبر کرده است.

او ابتدا تصویری از خود در کنار پدرش علی دایی در حال بازی بیلیارد منتشر کرد و سپس با انتشار ویدئوهایی از حضور در ویلای شمال پدرش خبر داد.

دنیز دایی

او چندی قبل نیز با انتشار عکسی از خود در کنار درخت کریسمس، بسیار خبرساز شد.

دنیز دایی، از همسر اول علی دایی است. علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری به نام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری به نام دنیز شد. اما عاقبت این ازدواج به طلاق کشیده شد.

علی دایی و همسرش بر سر حضانت دنیز دچار اختلاف شدند و کار به دادگاه رسید. مسئله حضانت دنیز مدت ها ذهن دایی را در سمت مربیگری درگیر کرده بود. اما با این حال دنیز مدت ها دور از اخبار و حاشیه مانده بود.

دنیز دایی

ماجرای از آنجا شروع شد که علی دایی در برنامه ۹۰ به اسم دخترش قسم خورد “به جان نورا نمی بخشم” . اما مایلی کهن در جواب گفت: “بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم “. بر این اساس ، ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبان ها افتاد.

علی دایی تا کنون دو بار ازدواج کرده است. فوتبالیست معروف و آقای گل دنیا از همسر اولش یک دختر به نام دنیز و از همسر دومش، مونا فرخ آذری ، یک دختر به نام نورا دارد. ازدواج اول علی دایی در ۲۵ سالگی‌ آقای گلر بود که به طلاق انجامید.

دنیز دایی

دنیز، دختر اول علی دایی، متولد دهه هفتاد است و در ایران زندگی نمی کند. همسر اول علی دایی پس از جدایی از این اسطوره راهی لندن شد و دنیز هم با خود به آنجا برد. دختر بزرگ علی دایی در لندن بزرگ شد و با فرهنگ آن کشور رشد کرد. او به طور جدی حرفه رقص را دنبال می کند.

دختر علی دایی فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد؛ به طوری که به دلیل فرهنگ و نوع پوششی که دارد هر از گاهی حواشی در رسانه ها به راه می افتد.

صفحه اینستاگرام دنیز دایی

صفحه اینستاگرام دنیز با نشانی deniz_daei@ در دسترس عموم بوده و بیش از ۵۲۴۵۰ نفر تا این لحظه فالوور دارد. او ۴۹ پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که بیشتر او را در حال گردش، در کنار دوستان یا در کلاس رقص نشان می دهد.

درباره علی دایی

علی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل و در محله خیرال متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت؛ ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبانگیرش شود در رشته مهندسی متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.

دایی متأهل است و دو دختر به نام نورا و دنیز دارد. او اکنون در محله نیاوران تهران زندگی می کند و گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است.

دایی علاوه بر کارهای پوشاک ورزشی در ساختمان‌سازی نیز فعالیت دارد و برج‌هایی را در شمال تهران ساخته‌ است. علی دایی در شهرک گلستان شهر زادگاهش (اردبیل) یک مدرسه در مقطع متوسطه (هنرستان کار و دانش) به نام ابوالفضل دایی (پدرش) و چند مدرسه دیگر ساخته‌ است و از خیرین مدرسه ساز اردبیل به‌ شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها