با این کد دستوری وضعیت صدور کارت ملی را استعلام کنید؟

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: با استفاده از کد دستوری #۶۰۹۰*۴* می‌توان وضعیت صدور کارت ملی را استعلام کرد.

با این کد دستوری  وضعیت صدور کارت ملی را استعلام کنید؟

سیدعلی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۳۲ هزار و ۶۰۳ نفر در استان زنجان کارت هوشمند ملی درخواست کرده‌اند و ۵۱ هزار و ۷۲۷ نفر در این استان نسبت به درخواست کارت هوشمند ملی هیچ اقدامی نکرده که این افراد ۶ درصد جمعیت واجد شرایط را شامل می‌شود.

وی افزود: تا پایان دی سال گذشته ۹۳ درصد از جمعیت واجد شرایط این استان نسبت به درخواست کارت هوشمند ملی اقدام نکرده بودند.

این مسئول جمعیت واجد شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی در استان زنجان را ۸۶۰ هزار و ۳۹ نفر عنوان کرد و گفت: تاکنون از ۸۰۸ هزار و ۳۱۱ نفر درخواست کارت هوشمند ملی خود را به اداره ثبت‌احوال استان ارسال کرده‌اند.

شفیعی تصریح کرد: افرادی که هیچ اقدامی نکرده‌اند و درخواستی نداده‌اند باید نسبت به ثبت‌نام اقدام و با ارائه درخواست، اطلاعات خود را در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور ثبت کنند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان خاطرنشان کرد: افرادی که برای کارت هوشمندملی خود اقدام کرده‌اند، چنان‌چه به هر دلیل پیامکی مبنی بر تحویل کارت هوشمند ملی دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۶۰۹۰*۴* از طریق تلفن همراه خود از آخرین وضعیت کارت هوشمند ملی مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها