امام جمعه اصفهان: کنکور نباید حذف شود

باید افرادی که در دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند از بین دانش‌آموزان با استعداد انتخاب شوند و لازمه این مهم برگزاری کنکور است و برداشتن این آزمون علمی و امکان ورود برای همه در دانشگاه‌ها کار اشتباهی است.

امام جمعه اصفهان: کنکور نباید حذف شود

امام جمعه اصفهان گفت: باید افرادی که در دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند از بین دانش‌آموزان با استعداد انتخاب شوند و لازمه این مهم برگزاری کنکور است و برداشتن این آزمون علمی و امکان ورود برای همه در دانشگاه‌ها کار اشتباهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه اصفهان، سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه انسان همواره به دنبال تشبه به برتر از خود است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تشبه به معلم همیشه در دانش‌آموزان وجود داشته است باید استاد و معلمانی در مراکز آموزشی به کارگیری شوند که بتوانند از لحاظ درسی، فکری و فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان را به‌خوبی پرورش دهند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب استاد خوب خیلی مهم است، ادامه داد: باید سعی شود تا در دانشگاه‌ها هر فردی، به خاطر مسائل مالی پذیرش نشود زیرا یک معلم و استاد نقشی بالاتر از قاضی در حیطه عدالت آموزشی دارد. یک استاد و معلم تاثیر بسیاری در روحیه محصلان و دانشجویان دارد و تاثیر او از مدیر و دیگر دست اندرکاران در محیط آموزشی بالاتر و بیشتر است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به تاثیر و اهمیت سخنان معلم و استاد نسبت به دیگر افراد جامعه از جمله خانواده بر دانش‌آموز و دانشجو گفت: این تشبه بخشی، گاهی منجر به برتر شدن افراد می‌شود. دانشگاه پیام نور را دانشگاهی آرام و بدون حاشیه است، بیشتر دانشجویان پیام نور هم اهل مطالعه هستند و با آزادی کامل به لحاظ شرایط تحصیل و مجازی بودن درس می‌خوانند و در کنار آن به کار و فعالیت نیز می‌پردازند.

وی تصریح کرد: باید افرادی که در دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند از بین دانش‌آموزان با استعداد انتخاب شوند و لازمه این مهم برگزاری کنکور است و برداشتن این آزمون علمی و امکان ورود برای همه در دانشگاه‌ها کار اشتباهی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها