خدمت جدید شهرداری تهران: ارسال مداح رایگان به خانه

خانواده‌هایی که نمی‌توانند در مراسمات و اجتماعات عزاداری شرکت کنند می‌توانند با هماهنگی یک مراسم روضه و عزاداری را در منزل خود برگزار کرده و از خدمات رایگان اعزام مداح بهره‌مند شوند

خدمت جدید شهرداری تهران: ارسال مداح رایگان به خانه

شهرداری تهران: برای خانواده هایی که نمی‌توانند در مراسم ایام فاطمیه شرکت کنند، مداح رایگان می‌فرستیم

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های این سازمان به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را تشریح کرد و گفت: این مجموعه‌برنامه‌ها با عنوان «گره گشا» در قالب ۳۲ عنوان برنامه فرهنگی هنری به صورت مجازی و حقیقی برگزار می‌شود.

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور (معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با عنوان «گره گشا» خبر داد.

او در تشریح این برنامه‌ها گفت: چهارمین دوره پویش جهادی «روضه‌خوان» با هدف ترویج روضه‌های خانگی با همکاری مداحان و سخنرانان مذهبی اجرا می‌شود. در این برنامه خانواده‌هایی که بنابر دلایلی امکان حضور در مراسمات و اجتماعات عزاداری را با توجه به شرایط کرونایی ندارند می‌توانند با هماهنگی یک مراسم روضه و عزاداری را در منزل خود برگزار کرده و از خدمات رایگان اعزام مداح بهره‌مند شوند. علاقه‌مندان به برگزاری مراسم روضه خانگی می‌توانند در سایت جلوه سوگ به آدرس http://jelveyesoog.farhangsara.ir ثبت‌نام کرده یا با شماره تلفن‌های ۳۳۳۰۳۸۴۳ و ۰۹۱۲۳۹۸۲۰۹۰ تماس بگیرند.

وی در ادامه گفت: پویش میدانی «بلندا» از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه است که با هدف احیای این آیین قدیمی توسط نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود. این مراسم با مشارکت هیئت‌های نوجوانان برپا می‌شود. گروه‌های کوچک عزاداری در ایام شهادت حضرت زهرا (س) هر روز در یک کوچه حضور پیدا کرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم کوتاه عزاداری را برگزار می‌کنند./ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها