زنده سوختن مرد مشهدی جلوی چشم مردم + عکس

حادثه آتش سوزی در میدان بار سپاد مشهد یک کشته بر جای گذاشت.

زنده سوختن مرد مشهدی جلوی چشم مردم + عکس

آتشپاد دوم مهدی رضایی  معاون عملیات آتش نشانی مشهد  گفت:  صبح امروز در پی اعلام مشاهده دود و آتش از داخل یک خودرو و سرایت حریق به یکی از غرفه‌های میدان بار سپاد به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان چندین ایستگاه را به محل آتش سوزی اعزام که با حضور به موقع آتش نشانان حریق مهار و از سرایت آتش به سایر غرفه‌های این میدان بار جلوگیری شد.

وی گفت: پس از اطفاء این حریق مشخص شد، راننده این کامیونت که حامل میوه بوده در درون وسیله نقلیه به دلیل شدت جراحات وارده فوت شده است.

آتش سوزی در میدان بار سپاد مشهد

  معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در بررسی‌های بیشتر روشن بودن پیک نیک در داخل این کامیونت علت اولیه این حریق اعلام شده و بررسی‌های دقیق‌تر توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

رضایی گفت: با توجه به فصل سرما برخی رانندگان اقدام به روشن کردن پیک نیک در داخل وسیله نقلیه می‌کنند، که این اقدام کاملا خطرناک بوده و علاوه بر اینکه احتمال گاز گرفتگی راننده و مرگ خاموش را در پی دارد، خطر آتش سوزی در خودرو را نیز افزایش می‌دهد.

او گفت: برخی از شاهدان میدان بار از حضور شبانه و خوابیدن رانندگان کامیون‌های حامل بار در درون وسیله نقلیه و روشن کردن پیک نیک برای گرم کردن خود در این میدان بار ابراز نارضایتی کرده و خواستار نظارت بیشتر مسئولان این بازار به این اقدام خطرآفرین این افراد شده اند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها