ناگفته های هولناک زن قهرمان تنیس باز

پنگ شوای، قهرمان برجسته تنیس زنان چین ناپدید شده است!

ناگفته های هولناک زن قهرمان تنیس باز

این تنیسور مطرح پس از آن ناپدید شد که با انتشار پستی در حساب شخصی خود ادعا کرد معاون اول پیشین نخست وزیر چین به او تعرض کرده است .

شوای پنگ تنیسور زن ۳۵ ساله چینی که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به ترتیب برنده ویمبلدون و تنیس آزاد فرانسه شد از تعرض یکی از مسئولان دولت چین به خودش خبرداد.

این تنیسور ادعا کرده که ژنگ گائولی معاون سابق نخست وزیر چین او را مجبور به رابطه جنسی کرده است. این ورزشکار بعد از مطرح کردن این ادعا به طرز مشکوکی ناپدید شده است.

حالا جامعه جهانی ورزش حدود دو هفته بعد از انتشار پست پنگ و ناپدید شدن او، در خصوص این تنیسور پرافتخار ابراز نگرانی کرده است. اتحادیه جهانی تنیس خواستار بررسی دقیق و انتشار گزارش شفاف در خصوص پنگ شده و اعلام کرده صحبت‌های همه زنان باید مورد توجه قرار گرفته و سانسوری در کار نباشد.

‌رسانه‌های گاردین و CNN در این باره نوشته‌اند، پنگ در دوم نوامبر2021 ویبوی خود اعلام داشت که گائولی بعد از یک بازی تنیس و علی‌رغم مخالفت‌های مکررش به او تجاوز کرده است.

ویبو که محبوب‌ترین شبکه اجتماعی چین محسوب می‌شود  در حالی شاهد این افشاگری بود که اینترنت در چین شدیدا تحت نظارت و سانسور قرار دارد و موارد مربوط به زندگی شخصی مسئولین ارشد کشوری از جمله مسائل حساس تلقی می‌شود. البته پنگ در پست‌اش که فقط نیم ساعت بعد از انتشار حذف شد، نوشته بود نمی‌تواند هیچ مدرکی برای اثبات ادعایش، ارائه کند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها