وحشت زنان کرمانی از سایه 4 مرد پلید/ زاغ زن زنان تنها بودند

رییس پلیس آگاھی استان از کشف طلاجات منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و انهدام باند چهار نفره سارقان به عنف در پوشش ماموران خبر داد .

وحشت زنان کرمانی از سایه 4 مرد پلید/ زاغ زن زنان تنها بودند

سرھنگ"یدالله حسن پور" با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت طلا از منازل، تحت پوشش مامور در سطح شهر کرمان، کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاھی با کار شبانه روزی به سرنخ ھایی دست یافتند.

به گزارش رکنا، وی افزود: کارآگاھان با انجام اقدامات اطلاعاتی، ھویت عاملان این سرقت ها را که اعضای یک باند چهار نفره بودند، شناسایی و طی رصد اطلاعاتی فعالیت آنها، متهمان را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سارقان به بهانه بازرسی منازل کرمان ۲۰ میلیارد طلا را سرقت کردند

حسن پور درخصوص شگرد سارقان تصریح کرد: متهمان در ساعات قبل از ظهر که اطمینان حاصل  می کردند فقط خانم خانواده در منزل حضور دارد، با عنوان مامور و با ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل می شدند و سپس با توسل به زور و تهدید با چاقو اقدام به سرقت طلاجات ، زیور آلات و وسایل گران قیمت و کم حجم و قابل حمل می کردند.

شکارچی زنان تنها در کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به هفت فقره سرقت به عنف طلاجات و وسایل گرانبهای منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی با بیان معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی، عنوان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان خواست از افرادی که تحت پوشش مامور به درب منزل رجوع می کنند حتما کارت شناسایی درخواست کرده و موارد مشکوک را با تلفن۱۱۰ در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها