افشای راز مردان طلایی با ثروت میلیاردی در فارسان !

دزدان 12 میلیارد طلا در فارسان دستگیر شدند.

افشای راز مردان طلایی با ثروت میلیاردی در فارسان !

 فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری 4 سارق به عنف طلا و زیورآلات یک طلافروش دوره‌گرد در شهرستان فارسان خبر داد.

منوچهر امان‌اللهی امروز  گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلا و زیورآلات از یک طلافروش دوره‌گرد در شهرستان فارسان، موضوع سریعاً در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: با تلاش شبانه‌روزی و رصد اخبار و اطلاعات توسط ماموران، سرانجام سارقان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: سارقان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی نسبت به خود شدند، ولی در مواجهه با دلایل و مدارک پلیسی، به یک فقره سرقت به عنف طلاجات از یک طلافروش دوره‌گرد در شهرستان فارسان اعتراف کردند.

امان‌اللهی با بیان اینکه وجوه حاصله از فروش اموال مسروقه نیز توسط پلیس کشف شده است، گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 12 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: در نگهداری از زیورآلات و اشیای قیمتی خود دقت لازم را داشته باشند تا مورد تهاجم سارقان و افراد سودجو و فرصت‌طلب قرار نگیرند.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها