ردپای جوان پلید در خانه خواهر دوست صمیمی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که از منزل خواهر دوستش سرقت کرده بود، خبر داد.

ردپای جوان پلید در خانه خواهر دوست صمیمی

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در توضیح این خبر بیان داشت: شامگاه شانزدهم شهریورماه خانمی به کلانتری 174 قیام دشت تماس و از  سرقت منزلش به عنف توسط یکی از دوستان برادرش اعلام شکایت کرد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد:  تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی حاضر و شاکی اظهار داشت، در حال استراحت در منزل بودم و خانواده ام حضور نداشتند که دوست برادرم از روی دیوار وارد منزل شد  و با تهدید و زور کلیه طلاها ، ساعت و 300 میلیون ریال وجه نقد را سرقت و متواری شد.

دوست برادر این بار در نقش سارق زورگیر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ابراز داشت:  در بررسی های پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و به مصرف مواد مخدراعتیاد دارد و اخیرا از زندان آزاد شده است و همچنین  با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به محل سرقت مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در یک عملیات پلیسی ،  متهم در مخفیگاهش دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی معترف شد.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلتی که متهم با استفاده از آن به محل سرقت حاضر شده بود، توقیف شد، اضافه کرد: متهم برای تکمیل تحقیقات پلیسی و کشف جزئیات پرونده به کلانتری قیام دشت انتقال و تحقیقات پلیسی دراین رابطه ادامه دارد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها