ماجرای لیلی مجنون‌های دوربینی که پول خرج می‌کنند

متاسفانه بلاگرهایی که در سبک لایف استایل در مجازی فعال هستند، در بی‌سوادی کامل به سر می‌برند اما در تمام مسائل به عنوان یک کارشناس اظهار نظر می‌کنند و اکثرا خودشان فقط در ظاهری که به نمایش گذاشته‌اند با همسرشان چون لیلی و مجنون هستند.

 ماجرای لیلی مجنون‌های دوربینی که پول خرج می‌کنند

این اینترنت و فضای مجازی دیگر شده بلای جان خانواده‌ها و زندگی‌های مشترک، روزگاری که این فضا نبود زندگی‌ها قشنگ‌تر و پایداریش بیشتر بود اما از وقتی این فضا در بین مردم جای خودش را پیدا کرده، شده ویترینی برای به نمایش گذاشتن هرچه که هرکس در دست دارد. دیگر نمی‌توان خیلی خوشبین به قوام زندگی‌ها بود. هرکس یک موبایل در دست گرفته و با اشتراک گذاری همه لحظات خود سعی در به رخ کشیدن زندگی‌‌اش به دیگران دارد، هرچه دوز لاکچری بودنش بیشتر باشد، نگاه‌ها جلب می‌شود و بیشتر بر سر زبان‌ها میافتند. همین عکس گرفتن‌ها و انتشارش در صفحه شخصی اینستاگرام باعث شکل گیری پدیده‌ای به نام بلاگرهای "لایف استایل" شده است. برای بلاگر لایف استایل شدن چیز زیادی لازم نیست فقط یک شوهر می‌خواهد و یک خانه آنچنانی، البته زیاد هم آنچنانی نبود مهم نیست چراکه به مرور و فعالیت در اینستاگرام آنقدر پول به دست می‌آوری که بتوانی خانه و زندگی لاکچری بهم بزنی. نمونه‌هایش را به کرات دیده‌ایم مثل خانم کاف، ه.الف، ن.ع، خانم سین و ... .

با نگاهی به پست‌های قدیم این افراد و عکس‌هایی که در زمانی که هنوز اصطلاحا شاخ نشده بودند می‌اندازیم متوجه می‌شویم چقدر پول بلاگری به آن‌ها ساخته طوری که همه زندگی و وسایل‌ منزل‌شان را نو می‌کنند اما این‌بار با سلیقه‌تر. همان جمله معروف «پول همه چیز می‌آورد حتی سلیقه» دقیقا در اینجا صدق می‌کند و این بلاگرهای لایف استایل مصداق این جمله هستند. حتی گاهی خودشان از تغییرات دکور خانه‌هایشان هم فیلم و استوری می‌گیرند که چه‌طور یک خانه ساده با مبل‌های قدیمی و دور از سلیقه، تبدیل به یک خانه مدرن و امروزی می‌شود؛ و همه این‌ها را از راه بلاگری به دست آوردند./برنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها