ارسال شکایت‌های مختلف از بلاگرها به پلیس فتا

سرهنگ گودرزی گفت: کمپین‌های فضای مجازی ممکن است افراد زیادی را متضرر کرده باشد اما هنوز شاکی خصوصی در این زمینه نداریم تا بتوانیم ورود کنیم.

 ارسال شکایت‌های مختلف از بلاگرها به پلیس فتا

 بلاگرها و اینفلوئنسرها در فضای مجازی با راه اندازی کمپین‌هایی از مخاطبان خود پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کنند و افرادی که در فضای مجازی کسب و کار اینترنتی راه اندازی کردند را سرکیسه کرده و برای شرکت در این کمپین ها ترغیب می کنند. درحالی که هیچ چیز عاید کسب و کارهای مجازی نشده و فقط جیب بلاگرها پر پول می‌شود. اقدام شاخ‌های مجازی نوعی کلاهبرداری محسوب می‌شود و به همین منظور این موضوع را از پلیس فتا پیگیری کردیم.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، در این خصوص گفت: تاکنون شکایتی درخصوص کمپین هایی که در فضای مجازی و اینستاگرام راه اندازی می‌شود صورت نگرفته است و تا زمانی که شکایتی نباشد پلیس نمی‌تواند کاری کند.

او با اشاره به اینکه از لحاظ قانون جرمی باید اتفاق افتاده باشد، افزود: ممکن است این کمپین‌ها در فضای مجازی افراد زیادی را متضرر کرده باشد اما هنوز شاکی خصوصی در این زمینه نداریم تا بتوانیم ورود کنیم.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: شکایت‌هایی در پلیس فتا علیه اقدامات بلاگرها در فضای مجازی داریم اما در خصوص کمپین ها فعلا شکایتی نداشتیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها