قتل خونین در مرکز بازیافت تهرانپارس / پسر جوان در حمایت عمویش کشته شد

مرد جوان که به‌ طرفداری از عمویش وارد یک درگیری شده بود به قتل رسید.

قتل خونین در مرکز بازیافت تهرانپارس / پسر جوان در حمایت عمویش کشته شد

قتل مرد جوان در تهرانپارس رخ داد. قتل میان دو گروه از کارگران بود. قتل مرد جوان به خاطر درگیری با مردی بود که به عمویش فحاشی می کرد.قتل مرد جوان با ضربه چاقو اتفاق افتاد . تحقیقات برای دستگیری  عامل قتل مرد جوان در دست پیگیری است.

ساعت ۴:۴۷ عصر یکشنبه ۱۱ مهر مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در تماس با بازپرس محمد وهابی از نزاعی مرگبار خبر دادند.با اعلام این خبر تیم جنایی برای بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند.

درگیری در یک مرکزبازیافت رخ داده بود. مقتول پسر جوانی بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. در تحقیقات میدانی، مشخص شد که درگیری بین دو گروه از کارگران رخ داده است. گروهی که یک طرف دعوا مقتول و دوستش بوده و طرف دیگر این نزاع خونین قاتل و ۵ نفر از رفیق‌هایش بودند.

ماجرای قتل مرد جوان در تهرانپارس چه بود؟

عاملان درگیری کارگران مرکز بازیافت بودند که باهم دعوایشان شده و در نهایت عامل جنایت دست به چاقو شده بود. دوست مقتول در تحقیقات گفت: داخل مرکز بودیم که عامل جنایت به عموی مقتول فحاشی کرد. مقتول هم به طرفداری از عمویش که در محل نبود با قاتل درگیر شد. درگیری بالا گرفت و قاتل با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه دوستم زد. زمانی که دوستم روی زمین افتاد، او فرار کرد.قاتل و چهار همدستش از محل متواری شده و یکی از همدستان او و دوست مقتول بازداشت شده بودند.به‌دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری قاتل و همدستان متواری اش در دستور کار کارآگاهان اداره دهم‌ پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها