مرد پلید زن و شوهری را به طلاق کشاند / در لارستان فاش شد

با دستگیری مزاحم اینستاگرامی از طلاق قطعی جلوگیری شد.

مرد پلید زن و شوهری را به طلاق کشاند / در لارستان فاش شد

فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان" از دستگیری فردی 29 ساله که اقدام به ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود خبر داد.

 سرهنگ "داود امجدی" بیان داشت: در پی وصـول یک فقـره پـرونـده از دادسرای لارستان با موضوع ایجاد مزاحمت از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی مدعی بود که به تازگی ازدواج کرده و پس از عقد شخصی ناشناس با پیج اینستاگرام اقدام به ارسال پیام‌های رکیک برای خانواده، همسرم و همه اقوام و آشنایان می‌کند و باعث برهم زدن زندگی ما شده به طوریکه در آستانه طلاق قطعی هستم.                                                                                                                                           

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در پیج ایسنتاگرام شخص موردنظر توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و وی را در یکی از محلات دستگیر کردند.

سرهنگ "امجدی" با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد متهم قبلا خواستگار همسر شاکی بوده است و جواب رد از وی شنیده است، گفت: فرد مذکور برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد در ارتباطات خانوادگی و سپردن شماره تلفن به افراد کاملا هوشمندانه عمل کنید و در صورت مزاحمت اینترنی موارد مشکوک را به سایت پلیس فتا به آدرس larestan.fata@faiber police.ir  گزارش دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها