عبور از عرض بزرگراه حادثه آفرید/ «عابر پیاده» جان باخت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت، جزئیات حادثه تصادف فوتی در بزرگراه شهید زین‌الدین را تشریح کرد.

عبور از عرض بزرگراه حادثه آفرید/ «عابر پیاده» جان باخت

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از فوت یک عابر پیاده بر اثر عبور از عرض بزرگراه شهید زین‌الدین ‌خبر داد.  

سرهنگ مومنی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در ساعت ۱:۳۰ بامداد در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی تصادف یک دستگاه سواری پژو و فوت عابر پیاده در مسیر بزرگراه شهید زین الدین به غرب قبل از خروجی امام علی شمال به علت عدم توجه به جلو بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داد که عابر پیاده ای که قصد عبور از عرض بزرگراه را داشته، بدون توجه به خطرات ناشی از این کار اقدام به عبور از عرض بزرگراه زین الدین کرده و در این حین راننده پژو این عابر را ناگهان مقابل خود دیده و با حضور ناگهانی عابر، راننده دیگر نتوانسته خودروی خود را کنترل کرده و چون زمانی برای ترمز و ایست کامل نداشه با عابر پیاده به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: متاسفانه در اثر شدت ضربه و جراحات وارده عابر پیاده در محل حادثه فوت می کند.

وی به عابرین پیاده توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان و بزرگراه‌ها نکرده و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده کنند چراکه استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و استقبال از تصادف و حوادث ناگوار است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها