مرگ راننده پراید در خودروی متلاشی‌شده+ تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار پراید با کامیون در بزرگراه فتح خبر داد.

مرگ راننده پراید در خودروی متلاشی‌شده+ تصاویر

سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه فتح، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 03:14 بامداد امروز (23 شهریور) آتش‌نشانان ایستگاه 33 آتش‌نشانی تهران حین بازگشت از یک عملیات آتش‌سوزی، در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، نرسیده به پل شیر پاستوریزه متوجه یک حادثه تصادف شده با اطلاع به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران و پس از اعزام گروه نجات، عملیات خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیون حامل بار رنگ ظاهراً کنار بزرگراه متوقف شده بود و راننده نیز در قسمت بار (خواب) در حال استراحت بود که ناگهان یک دستگاه پراید به‌دلیل نامشخصی به‌شدت با قسمت عقب کامیون برخورد کرده بود به‌نحوی که نیمی از پراید زیر کامیون قرار گرفته بود.

وی تصریح کرد: یک نفر در پراید محبوس بود، راننده کامیون نیز پس از این حادثه از قسمت بالا (روی بار) به پایین پرتاب شده اما خوشبختانه آسیب چندانی ندیده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کردند، در ابتدا خودروها با احتیاط از یکدیگر جدا شدند و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات پراید برش داده شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: در ادامه راننده پراید (مردی حدوداً 30ساله) که در خودروی متلاشی‌شده محبوس بود، خارج و تحویل عوامل اورژانس و مشخص شد به‌دلیل شدت جراحات وارده جان باخته است.

وی با اشاره به تحویل محل حادثه به عوامل پلیس راهور، از رانندگان خواست مخصوصاً در ساعت میانی شب با احتیاط کامل رانندگی و در صورت احساس خستگی و ناراحتی، چند دقیقه‌ای در محلی امن توقف و استراحت کنند.

به‌گفته ملکی، این عملیات در ساعت 4:39 به پایان رسید. /باشگاه خبرنگاران

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها