وصیت زن همدانی در شهر غوغا به پا کرد + جزئیات

وصیت زن همدانی در شهر همه را به حیرت آورد.

وصیت زن همدانی در شهر غوغا به پا کرد + جزئیات

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت که خانواده یک بانوی خیر همدانی با عمل به وصیت آن مرحومه مبنی بر صرف بخشی از دارایی هایش برای آزادی زندانیان، چهار زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند.

«یداله روحانی منش» روز شنبه اظهار داشت: یک بانوی خیر پیش از مرگ وصیت کرده بود که بخشی از دارایی او صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شود که وصیت این زن با حضور خانواده او در ستاد دیه استان همدان، اجرا و محقق شد.

«یداله روحانی منش» روز شنبه اظهار داشت: یک بانوی خیر پیش از مرگ وصیت کرده بود که بخشی از دارایی او صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شود که وصیت این زن با حضور خانواده او در ستاد دیه استان همدان، اجرا و محقق شد.

وصیت زن همدانی 4 زندانی را آزاد کرد

به گزارش رکنا، وی افزود: برهمین اساس چهار نفر از محکومان مالی با مجموع بدهی ۲۰۰ میلیون تومان شناسایی شدند که پس از بخشش حدود ۶۰ میلیون از این میزان بدهی توسط شکات پرونده، مابقی بدهی این افراد از محل وصیت بانوی خیر همدانی تامین و پرداخت شد.

 مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این چهار زندانی به علت ورشکستگی و ناتوانی در پرداخت بدهی، زندانی شده بودند که برای آزادی هر یک از آنها به ترتیب ۳۹ میلیون، ۳۵ میلیون، ۳۴ میلیون و ۳۰ میلیون تومان از طرف خانواده مرحومه پرداخت شد.

 روحانی منش افزود: ۲۱۹ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان همدان به سر می برند که از این تعداد ۲۱۴ نفر مرد و مابقی زن هستند که از این تعداد ۱۶۹ نفر به علت محکومیت های مالی، ۴۴ نفر به علت ناتوانی در پرداخت مهریه، سه نفر به خاطر پرداخت نکردن نفقه و سه نفر نیز به علت دیه ناشی از سوانح در زندان به سر می برند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۱۱۴ زندانی جرائم غیرعمد استان همدان در پنج ماه نخست امسال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گفته روحانی منش، این تعداد شامل ۷۸ زندانی دارای محکومیت مالی، ۲۰ زندانی مهریه، ۱۵ زندانی ناتوان در پرداخت نفقه و یک زندانی دیه ناشی از حوادث بودند که برای آزادی آنها در مجموع ۲۱ میلیارد و ۲۱۱ میلیون تومان پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها