ماجرای ورود خون های آلوده از فرانسه چه بود؟

ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند، واکسن درست کرده بودند، وضعیت خودشان اینگونه نبود. به این‌‌ها اعتماد و اطمینان هم نیست. گاهی این‌ها می‌خواهند روی ملت‌های دیگر امتحان کنند. البته من به فرانسه هم خوش‌بین نیستم چون سابقه ورود خون‌های آلوده را داریم.

ماجرای ورود خون های آلوده از فرانسه چه بود؟

سخنرانی تلویزیونی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام 19 دی آغاز شد. این سخنرانی از سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی و شبکه یک و شبکه خبر سیما و رادیو ایران قابل تماشا و شنیدن است.

گفتنی است، سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در سالروز قیام 19 دی، هر سال با حضور هزاران نفر از مردم قم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شد که امسال به علت شیوع ویروس کرونا، بدون حضور جمعیت و به صورت تلویزیونی انجام شد.

** بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص واردات واکسن کرونا به شرح زیر است:

اولاً واکسنی که برای کرونا آماده شد، مایه افتخار و عزت کشور است. این را انکار نکنند. البته از طرق مختلفی هم دنبال می‌کنند. وقتی این سانتریفیوژهای هسته‌ای را جوان ها درست کردند، چند نفر از بزرگان علمی به من نامه نوشتند که گول این‌ها را نخورید. عین همین قضیه در مورد سلول‌های بنیادی بود. وقتی توانستند سلول‌های بنیادی را انجام بدهند، یک عده‌ای باز پیام می‌دادند که باور نکنید. برخی آمدند به من گفتند این‌ها قابل قبول نیست. تست انسانی واکسن کرونا شد. ان‌شاء الله بهترش را هم درست خواهند کرد و کامل‌تر خواهد شد. این مایه افتخار است. از همه دست‌اندرکاران تولید واکسن تشکر می‌کنم.

* ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند، واکسن درست کرده بودند، وضعیت خودشان اینگونه نبود. به این‌‌ها اعتماد و اطمینان هم نیست. گاهی این‌ها می‌خواهند روی  ملت‌های دیگر امتحان کنند. البته من به فرانسه هم خوش‌بین نیستم چون سابقه ورود خون‌های آلوده را داریم.

 

* مراقبت‌های مردمی باید ادامه پیدا کند. البته تلفات کم شده، اما باز زیاد است. مردم خیال نکنند که مساله حل و تمام شد. مسئولان کشور هم مسائلش را دنبال کنند.

 

* بعضی از افراد تجربه‌های خوبی در این زمینه انجام دادند. دارویی درست کردند و تصدیق شده، با این‌ها مخالفت نشود. نه اینکه هر ادعایی را قبول کنند، اما مورد مداقه قرار بدهند.

 

منبع: تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها