محدودیت های تردد کرونایی تا چه زمانی ادامه دارد؟

رئیس پلیس راهور البرز از تداوم محدودیت تردد کرونایی در استان البرز خبر داد، سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد در شهرهای استان البرز به ویژه شهرهای نارنجی ادامه دارد، اظهار کرد: این امر به دنبال مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا اجرایی شده است.

محدودیت های تردد کرونایی تا چه زمانی ادامه دارد؟

البرز رئیس پلیس راهور البرز از تداوم محدودیت تردد کرونایی در استان البرز خبر داد، سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد در شهرهای استان البرز به ویژه شهرهای نارنجی ادامه دارد، اظهار کرد: این امر به دنبال مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا اجرایی شده است.

وی افزود: با تغییر شرایط کرونایی استان از وضعیت قرمز به نارنجی محدودیت‌های ورود و خروج و ممنوعیت ترددشبانه، در شهرکرج و شهرستان‌های نارنجی در هفته آتی نیز، برابر دستورالعمل ستاد ملی شبانه مبارزه با کرونا برقرار بوده و لغو نشده است.

رئیس پلیس راهور استان البرز با بیان این که ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد است، ادامه داد: در این راستا رانندگان باید بدانند که اعمال قانون توسط دوربین‌های پلاک خوان و ماموران انجام می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان این که محدودیت‌های فعلی شامل خودروهای عمومی، امدادی، درمانی و تاکسی‌ها نمی شود، خاطر نشان کرد: پلیس قصد دارد با محدود کردن تردد شهروندان از شیوع بیشتر بیماری پیشگیری کند.

 

منبع : ایسنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها