عزاداری در فضای سربسته ممنوع

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در موج دوم بیماری کرونا هستیم، در عین حال هزینه های تشخیص و درمان این بیماری در بیمارستانهای دولتی و خصوصی را تشریح کرد.

عزاداری در فضای سربسته ممنوع

دکتر سیما سادات لاری در نشست ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران، گفت: شش ماه است که از آغاز کرونا در کشور می گذرد، بیماری که همه جهان را درگیر خودش کرده و شرایط اجتماعی، اقتصادی و... را تحت تاثیر خودش قرار داده است.

لاری در پاسخ به سوالی درباره برگزاری مراسم در فضاهای سربسته در محرم، گفت: به هر حال زمانی که یک بحران پیش می‌آید، ممکن است خیلی فرصت هماهنگی نباشد و تناقضاتی در بخش‌های مختلف ایجاد شود. محرم برای ما بسیار مهم است. بسیاری از هیات‌ها و مداحان اعلام کردند که تغییرات کرونایی در برگزاری مراسم‌ها داده‌اند. حتی مخارج مراسم‌شان را صرف امور خیریه کردند. بحث نذر ماسک مطرح شد و اقدامات خوبی انجام شد. البته فصل‌الخطاب ما همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند، دستورالعملی است که ستاد ملی کرونا تصویب کرده و وزارت کشور آن را ابلاغ کرده است. متن دستورالعمل واضح است. در ستاد ملی کرونا هم تاکید شده که عزاداری در فضای سربسته ممنوع است. نذورات در قالب جیره‌های خشک باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها