کسب مقام نخست مسابقات تنیس روی میز بانوان توسط شرکت مس

طی مراسمی از تیم تنیس روی میز بانوان شرکت مس با اهدا کردن لوح و جوایز تقدیر شد. در این مراسم دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و مهندس آرمان حسنی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مس حضور داشتند.

کسب مقام نخست مسابقات تنیس روی میز بانوان توسط شرکت مس

مسابقات تنیس روی میز بانوان

به گزارش سرویس اجتماعی مستقل آنلاین دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان ایمیدرو و شرکت‌های تابعه ایمیدرو در آذرماه 1398 برگزار شد.

 

مسابقات تنیس روی میز

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین در این مسابقات تیم بانوان مجتمع مس سرچشمه مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد. تیم های ستاد تهران و مجتمع مس شهر بابک نیز مشترکا مقام سوم این دوره مسابقات را به دست آوردند.

تشکر مدیرعامل شرکت مس بخاطر کسب مقام در مسابقات تنیس روی میز بانوان

مدیرعامل شرکت مس، مهندس اردشیر سعدمحمدی، از تلاش‌ تیم بانوان شرکت مس برای کسب مقام نخست و سومی دهمین دوره از مسابقات ایمیدرو تشکر کرد و گفت: برای افزایش روحیه ورزشی کارکنان در شرکت مس باید تلاش مضاعف داشته باشیم تا در رشته‌های ورزشی دیگر هم شاهد موفقیت‌ باشیم.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به موفقیت شرکت مس در مسابقات تنیس روی میز بانوان افزود: از آنجایی که اگر ورزش را در بین کارکنان موجب تقویت کنیم شاهد افزایش بهره‌وری و کارآیی کارکنان خواهیم بود؛ از این رو باید بسترهای ورزشی در سیستم‌های اداری برای کارکنان توسعه یابد.

به گزارش مستقل آنلاین او در پایان تاکید کرد: مهمترین سرمایه صنعت مس همین نیروی انسانی است. امکان دستیابی به موفقیت‌های تولیدی و صنعتی بیشتر بدون نیروی انسانی شاداب و با انگیزه وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها