حسرت می‌خورم که نمی‌توانم در کف خیابان همراه آمران به معروف باشم

حضور آمران به معروف در ایستگاه مترو تئاتر شهر متوقف نخواهد شد/ حسرت می‌خورم که نمی‌توانم در کف میدان همراه شما باشم/ کشف حجاب می‌تواند تیشه به ریشه انقلاب بزند.

حسرت می‌خورم که نمی‌توانم در کف خیابان همراه آمران به معروف باشم

فرمانده قرارگاه بقیه الله گفت: حضور آمران به معروف در ایستگاه مترو تئاترشهر متوقف نخواهد شد.

 سردار عزیز جعفری بعد از ظهر جمعه در اولین آئین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: مهم‌ترین بخشی که لازم می‌دانم بگویم تشکر و قدردانی از همه شما اعضای مجاهد در قرارگاه قاسم است که کمر همت برای احیای مهم‌ترین فریضه اسلامی فراموش شده یعنی امر به معروف و نهی از منکر بستید.

وی با بیان اینکه حسرت می‌خورم به دلیل مشکل جسمی نمی‌توانم در کف میدان همراه شما باشم، افزود: من هم وظیفه خود می‌دانم که در خیابان همراه شما امر به معروف و نهی از منکر را ادا کنم. از همه زحمتکشان که شبانه روز در تلاش هستند تشکر می‌کنم و دست و بازوی برادران و گوشه چادر خواهرانم را می‌بوسم.

فرمانده سابق سپاه پاسداران با بیان اینکه در روزهای اول جنگ تحمیلی هم گروه‌های مردمی به رغم مخالفت برخی مسئولان از خاک کشور دفاع کردند، گفت: این حضور شما در کف خیابان مشابه همان فعالیت مردمی در ابتدای جنگ تحمیلی بود. مطمئن باشید در زمان‌های آینده هم مردم فوج فوج این حرکت عظیم شما را توسعه می‌دهند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب همه فتنه‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، ادامه داد: فتنه سال گذشته فتنه خطرناکی بود که می‌خواست سد عفاف و حجاب را بشکند. متأسفانه در فتنه سال گذشته بسیاری از مسئولین و بخشی از مردم مردود شدند. برخی از مؤمنین هم حتی دچار تردید شدند. مطمئن باشید این فتنه به صورت کامل جمع خواهد شد.

فرمانده سابق سپاه پاسداران با اشاره به ضرورت توسعه و الگوسازی از اقدامات گروه جهادی قرارگاه قاسم، گفت: قرارگاه بقیه الله اعظم که در واقع قرارگاه فکری و پشتیبانی مجموعه‌های مردمی است، پشتیبان اقدامات جهادی شما بوده است. همه اقدامات هم به دست مردم بوده است. همه مخالفت‌ها را پشت سر گذاشتیم و امروز وقت توسعه این اقدامات است.

عزیز جعفری خطاب به اعضای قرارگاه قاسم، افزود: به فکر توسعه اقدامات خود باشید. با همکاری شهرداری تهران در کنار مترو تئاترشهر، در سایر ایستگاه‌های مترو هم باید فعالیت خود را شروع کنیم. همانگونه که در انتخابات هر کس باید اطرافیان خود را به انتخابات دعوت می‌کرد شما هم اطرافیان خود را برای امر به معروف دعوت کنید. البته حتی اگر در سایر ایستگاه‌ها هم کارمان را توسعه ندهیم، فعالیت‌های ما در مترو تئاترشهر متوقف نخواهد شد اما می‌خواهیم با توسعه اقدامات خود، زودتر بساط فتنه بی حجابی را خنثی کنیم.

سردار جعفری با بیان اینکه کشف حجاب معضل بزرگ فرهنگی ماست که می‌تواند تیشه به ریشه انقلاب بزند، گفت: امیدوارم با تلاش و همت بیشتر برای جذب افراد بیشتر پای کار مقابله با بی‌حجابی کار ما زودتر به نتیجه برسد.

منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها