می‌خواستم اجنه مارنما را بکشم اما همسرم را کشتم!

هیات کارشناسی پنج نفره پزشکی قانونی،‌ بعد از سه سال اعلام کرد مرد همسرکش‌ جنون ندارد و باید محاکمه شود‌، متهم در اعترافات جدیدش مدعی شده قصد کشتن اجنه مارنما را داشته اما همسرش را کشته است.

می‌خواستم اجنه مارنما را بکشم اما همسرم را کشتم!

مرد جوان همسرش را به جای اجنه مارنما به قتل رساند.

میلاد ۴۳ساله و نگهبان پارکینگ خودرو متهم است بامداد هفتم اردیبهشت۱۳۹۹ درخانه‌شان در شهرک احمدیه خانی‌آباد‌نو همسرجوانش را با ضربه‌های خنجر به قتل رسانده‌ است. وی با دستور قضایی به پزشکی قانونی معرفی ومعلوم شد‌، او دارای اختلال‌های روانی است و در بیمارستان بستری شد‌.

خانواده مقتول به بستری بودن او اعتراض کردند و پرونده پزشکی او به کمسیون سه نفره‌ ارسال شد که کارشناسان با معاینه او خواستند در مرکز روانی بستری بماند. با اعتراض دوباره خانواده مقتول‌، عامل قتل زن جوان دو روز پیش‌ در برابر هیات پنج نفره کمیسیون پزشکی قانونی قرار گرفت که این هیات بعد از بررسی سلامت روانی او اعلام کردند جنون ندارد و در زمان قتل در سلامت عقلی به سر می‌برده و قدرت تشخیص داشته و می‌توانسته بر اعمال و رفتار خود کنترل داشته ‌باشد‌.

او بعد از سه سال از مرکز روانی به پلیس آگاهی تهران منتقل شد و در تحقیقات گفت: من و همسرم ۱۷ سال قبل ازدواج کردیم و بعد از سال‌ها درمان، صاحب نوزاد دختری شدیم‌. ۱۰روز قبل از قتل، درمحل کارم خوابیده بودم که با سردرد بیدار شدم و دیدم اجنه مارنما سر وصورتم را گرفته‌اند و درحال خوردن آن هستند.

صدای آنها بلند بود و می‌گفتند به ما دستور داده شده تو را بکشیم تا عمر طولانی داشته باشیم. چوبدستی را به‌سختی برداشتم و به آنها زدم که دور شدند.

سحرگاه روز جنایت با سر و صدا از خواب بیدار شدم و دیدم اجنه مارنما سر‌ و صورت همسرم را گرفته و به او حمله کرده‌اند.

چون زنم را رها نکردند خنجر را برداشتم و به مارها ضربه زدم. وقتی به خودم آمدم اجنه رفته بودند اما همسرم غرق در خون بود.

لباس‌هایم را عوض کردم و آن را با خنجر خونین در نایلون گذاشتم و در بیابان  نزدیک خانه‌ام انداختم. موسی رضا‌زاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با توجه به این‌که هیات پنج نفره پزشکی قانونی اعلام‌کرده مرد‌همسرکش دیوانه و مجنون نیست قرار شد تحقیقات بیشتری از او انجام گیرد و بعد از آن پرونده با جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه ارسال شود.

منبع: حادثه 24

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها