ابر خودروی جدید کونیگزگ با رختی به رنگ قرمز گیلاسی

کونیگزگ جسکو با رنگی جذاب

چه از نظر طراحی بدونه و فضای داخل خودرو و چه از نظر مشخصات و عملکرد فنی، کونیگزگ جسکو یکی از جذاب‌ترین ابر خودروهایی است که تا کنون در صنعت خودرو تولید شده است. این هیولای قدرتمند مدتی پیش و در جریان نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو رونمایی شد اما تولید آن از پایان سال 2020 آغاز خواهد شد و تنها 125 عدد از این خودرو به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

ابر خودروی جدید کونیگزگ با رختی به رنگ قرمز گیلاسی

اگرچه تقریباً تمامی نسخه‌های استاندارد این خودرو پیش فروش شده اما به نظر می‌رسد طرفداران آن باز هم شانس خرید نسخه ویژه‌ای از کونیگزگ جسکو را دارند.

گروهی که به تازگی و با نام Luxuryandexpensive تاسیس شده نسخه‌ای منحصر به فرد از کونیگزگ جسکو را با نام Red Cherry Edition برای پیش خرید به فروش گذاشته است. این خودرو که بدنه‌ای زیبا با پوشش فیبر کربن و رنگ آمیزی قرمز تماشایی دارد رینگ‌های جدیدی نیز در اختیار گرفته که در محور جلو 20 اینچی و در محور عقب 21 اینچی هستند. تعداد زیاد استفاده از قطعات فیبرکربنی در این خودرو نشانگر وسواس کونیگزگ در کاهش وزن خودروهایش است که باعث شده تا جسکو تنها 1420 کیلوگرم وزن داشته باشد.

اگرچه در تصاویر فراهم شده توسط فروشنده هیچ بخشی از نمای داخلی خودرو به چشم نمیخورد تا تفاوت یا شباهت آن به نسخه اصلی نمایان باشد، اما این موضوع باعث کاهش هیجان درباره این خودرو نیست چرا که حتی نسخه استاندارد جسکو نیز به تنهایی طراحی داخلی جذاب و فریبنده‌ای دارد.

کونیگزگ

 Luxuryandexpensive اعلام کرده که خریداران برای صندلی‌ها و ترکیب داخلی خودرو می‌توانند بین پوشش چرمی یا آلکانترا انتخاب کنند. قیمت نسخه قرمز گیلاسی کونیگزگ جسکو 2.65 میلیون دلار و بدون احتساب مالیات اعلام شده است. با اعلام قیمت این هیولا بد نیست یادآوری کنیم که با پرداخت این مبلغ 1600 اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل 1500 نیوتن متر از پیشرانه V8 توربو دوقلوی 5 لیتری این خودرو و از طریق سوخت E85 در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

سیمین نوربخش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها