چهره این مرد کت‌شلواری و کار غیر قابل توجیه‌ش مشخص است، با او در هر مقام و لباسی برخورد کنید

با توجه به اینکه چهره این مرد و کار غیر قابل توجیه‌ش مشخص است، لطفا با او در هر مقام و لباسی برخورد کنید.

چهره این مرد کت‌شلواری و کار غیر قابل توجیه‌ش مشخص است، با او در هر مقام و لباسی برخورد کنید

با مرد کت‌شلواری برخورد کنید

مسعود فروغی سردبیر روزنامه فرهیختگان نوشت:

داستان سریالی مسمومیت چند دانش‌آموز در برخی مدارس دامنه وسیع‌تری پیدا کرده و حداقل سه شهر به صورت قطعی در ابعاد ۲۰ مدرسه درگیر این ماجرا شدند. در گزارش میدانی و تحقیقی قاسم رحمانی در شماره پنج‌شنبه فرهیختگان جزییات و دسته‌بندی وضعیت را شرح دادیم و امیدواریم دستگاه‌های امنیتی در کمترین زمان، مجری این بلوای سریالی را پیدا کنند.

اما در همین حین انتشار یک فیلم از جلوی یکی از همین مدارس نشان می‌دهد مردی با کت‌شلوار و چهره‌ای معلوم برخورد زننده‌ای با یک خانم دارد که احتمالا مادر یکی از دانش‌آموزان مدرسه است‌.

 در این فیلم چند ثانیه‌ای علت مشاجره و دعوا معلوم نیست ولی از تیپ آن مرد و فضای تصویر مخاطب ناخودآگاه حس منفی علیه نیروی امنیتی پیدا می‌کند. می‌دانیم تمرکز سیستم امنیتی روی پیدا کردن پشت پرده ماجرای مسمومیت‌هاست ولی این صحنه‌ها می‌تواند فضای منفی ایجاد شده را تشدید کند و حتی مخل حل کردن ماجرا باشد. 

با توجه به اینکه چهره این مرد و کار غیر قابل توجیه‌ش مشخص است، لطفا با او در هر مقام و لباسی برخورد کنید. اگر او یک نیروی رسمی است باید هزینه این کار تاسف برانگیز را بدهد و اگر هیچ ربطی به دستگاه‌های مسئول ندارد به خاطر رعب و وحشتی که ایجاد کرده و برخورد فیزیکی با آن خانم، باید مجازات شود. در هر دو صورت اعتماد عمومی آسیب نخواهد دید.

کار رسانه ضدایرانی و کارمندان دولت آمریکا و سعودی نشستن روی زخم‌هاست، کار ما رفع زخم‌ها. پلیس اعلام کرده که بعد از بررسی‌ها فهمیدیم آن فرد نیروی ما نیست، این موضع ناقص و بی‌فایده است، چون هنوز نمی‌دانیم او کیست و چه برخوردی با او شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها