چرا زندان اوین آتش گرفت؟

برخی زندانیان با سواستفاده از درگیری زنذانیان، انبار لباس زندان اوین را آتش می‌زنند. ۸ نفر در حادثه آتش‌سوزی زندان اوین مصدوم شدند.

چرا زندان اوین آتش گرفت؟

ایرنا نوشت: یکی از نیرو‌های امدادی حاضر در صحنه درباره آمار فوتی و مصدومین حادثه اوین گفت: این حادثه تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومین نیز تاکنون ۸ نفر است.‌‌

جزییات دیگری از آتش‌سوزی زندان اوین

یک منبع آگاه درباره جزییات اتفاقات امشب زندان اوین به خبرنگار تسنیم نیز گفت: ساعاتی پیش زندانیان بند ۶ و بند ۷ که بند مخصوص سارقان و بند محکومان مالی است با یکدیگر درگیر می‌شوند اما به دلیل درگیر شدن تعداد قابل توجهی از این زندانیان با یکدیگر، وکیل بندها با کمک نیروهای حراست سعی در متفرق کردن زندانیان می‌کنند.

در این حین، برخی زندانیان با سواستفاده از فضای پیش آمده، انبار لباس را آتش می‌زنند.

وی گفت: مدیریت زندان از آتش نشانی برای اطفای حریق کمک می‌گیرد و بعد از مدتی آتش خاموش می‌شود و اوضاع تحت کنترل قرار می گیرد.

این مقام امنیتی با بیان اینکه بسیاری از اعضای بند ۶ و ۷ زندان در این درگیری مشارکت نداشتند، گفت که به رفتار افراد موثر در این درگیری رسیدگی خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین تاکید کرد که در درگیری امروز زندانیان، هیچ زندانی امنیتی دخالت نداشت و اساساً بند مرتبط با زندانیان امنیتی از بندهای سارقان و محکومان مالی جداست و با آن فاصله دارد.

 

حجم ویدیو: 1.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها