برنامه مدارس پس از عید نوروز 1402 اعلام شد

با پایان رسیدن تعطیلات عید نوروز، مدارس تهران از فردا حضوری است.

برنامه مدارس پس از عید نوروز 1402 اعلام شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: مدارس، مراکز و فضاهای آموزشی تهران روز دوشنبه به شکل حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همزمان با ١۴ فروردین، بازگشایی دوباره مدارس بعداز تعطیلات نوروز و آغاز آموزش حضوری در مدارس، مراکز و فضاهای آموزشی، با تاکید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و همکاری مدیران مناطق و مدارس؛ تمام مراکز آموزشی، پرورشی و تربیتی، در فضایی شاد و ایمن صورت می‌گیرد و مدارس آماده حضور پرشور دانش آموزان هستند.

بر این اساس، طبق اعلام مسئولان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از رویکردهای نوین آموزش و پرورش پایتخت در سال جدید، در خصوص ایجاد فرصت‌های متنوع یاددهی و یادگیری؛ طراحی و خلق مدارس تاب آور است که می‌تواند به رشد خلاقیت، مدیریت استرس، رشد هوش هیجانی، مهارت محوری در دانش آموزان و همکاران کمک کند. به همین منظور به دلیل تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت و همچنین، ایام مبارک ماه رمضان، آماده سازی و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس پس از تعطیلات نوروز به صورت کاملا حضوری با برنامه‌های شاد و متنوع در دستور کار قرار گرفته و تمام مدارس آماده ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش آموزان عزیز هستند.

براساس این گزارش، مناطق نوزده‌گانه آموزش و پرورش شهر تهران با مشارکت همکاران فرهنگی، اولیاء و دانش آموزان در فرآیند پاکسازی، زیباسازی و شاداب سازی محیط فیزیکی مدارس متناسب با بهار و رمضان اقدام کرده و مدارس پذیرای حضور پرشور دانش آموزان عزیز و همکاران ارجمند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها