سورپرایز بزرگ پاری‌سن‌ژرمن برای نیمار

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در صدد است تا با مذاکرات پشت پرده و محرمانه خود، جهان فوتبال را در خصوص انتقال نیمار در شوک بزرگی فرو ببرد.

سورپرایز بزرگ پاری‌سن‌ژرمن برای نیمار

پاری‌سن‌ژرمن با اعلام اینکه نیمار می‌تواند در این تابستان باشگاه را ترک کند، جهان فوتبال را شوکه کرد، البته باشگاه فرانسوی برای او مبلغ بالایی می‌خواهد اما نیمار کماکان منتظر اخبار جدیدی از آینده‌اش در طی دو تا سه هفته آینده است. در اینکه بارسلونا بیشتر از هر تیم دیگری در این مقطع به او لینک شده، شکی نیست اما واقعیت امر این‌ست که در حال حاضر با توجه به مسائل مالی، خرید نیمار برای بارسلونا کاری دشوار خواهد بود.

با این وجود روزنامه فرانسوی «لو پاریسین» به نقل از نزدیکان نیمار نوشته که ستاره برزیلی به اخبار هفته‌های آینده بسیار خوشبین است و آینده از نظر جونیور بسیار روشن خواهد بود. باشگاه بارسلونا نیز برای تامین مبلغ مورد نیاز برای جذب نیمار، فروش «فیلیپه کوتینیو» و «عثمان دمبله» را در دستور کار قرار داده است.

اما خبر شوکه‌کننده اصلی، تمایل پاری‌سن‌ژرمن به فروش نیمار به یوونتوس است! بر اساس ادعای رسانه‌های فرانسوی از جمله «اکیپ»، مسئولان PSG به خوبی می‌دانند که دل ستاره برزیلی دیگر با آنها نیست و به دلیل تخلفات نیمار در هفته‌های اخیر، قصد دارند از بازگشت او به بارسلونا جلوگیری کرده و ستاره برزیلی را به یوونتوس منتقل کنند؛ جایی که در سایه «کریستیانو رونالدو» قرار خواهد گرفت!

بر اساس همین ادعا، مذاکرات پشت پرده دو باشگاه نیز به صورت محرمانه آغاز شده و طی 2 تا 3 هفته آینده، این توافق رسماً اعلام خواهد شد!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها