ملاقات‌های رئیس فدراسیون هندبال با مسئولان جهانی

با آغاز کنگره فدراسیپن جهانی هندبال در سوئد علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون ایران با مسئولان جهانی دیدار و گفت و گو داشت.

ملاقات‌های رئیس فدراسیون هندبال با مسئولان جهانی

کنگره فدراسیون جهانی در سوئد آغاز شده است که در آن تصمیمات مهمی در خصوص برنامه های آتی و توسعه فدراسیون جهانی گرفته شد.

اصلی ترین تصمیم جهانی جدایی قاره آمریکا به دو کنفدراسیون مجزا یعنی آمریکای شمالی حوزه کارائیب و آمریکای جنوبی حوزه مرکزی تقسیم شد که این موضوع توسط اعضای مجمع مورد تایید واقع شد.

همچنین بحث رفع تعلیق فدراسیون کویت مطرح شد و توسط اعضای مجمع پذیرفته و تعلیق این فدراسیون برطرف گردید.

از دیگر تصمیمات این مجمع تایید گزارش مالی فدراسیون جهانی توسط اعضای مجمع بود.

در این اجلاس علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال دیدار و مذاکرات خوبی با مسئولان جهانی داشت.

علیرضا پاکدل با ژوئل دلپلانک نایب رئیس اول فدراسیون جهانی دیدار داشتند و ضمن تبادل نظر در رابطه با برنامه توسعه هندبال جهانی که در اجلاس مطرح شده بود پیرامون همکاری های مشترک فی ما بین دو فدراسیون ایران و فرانسه گفتگو کردند.

در این نشست ژوئل دلپلانک نایب رئیس اول فدراسیون جهانی که در عین حال رئیس فدراسیون هندبال فرانسه نیز می باشد علاقه خود را برای همکاری دو فدراسیون به ویژه در بخش جوانان ابراز کرد. همچنین مقرر شد که به زودی دو کشور تفاهم نامه همکاری نیز به امضا برسانند.

پاکدل همچنین با رامون گالکو رئیس کمیته مقررات و داوری فدراسیون جهانی نیز دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار طرف اسپانیایی ضمن تقدیر از اقدامات فدراسیون هندبال ایران در جهت توسعه داوری و پرورش داوران جوان از برگزاری دوره های آموزش داوری توسط فدراسیون جهانی در ایران خبر داد. همچنین رامون گالکو اضافه کرد که برنامه های فدراسیون هندبال ایران را در زمینه داوری این رشته رصد خواهد کرد.

رئیس فدراسیون هندبال از فرصت استفاده کرد و با بدر محمد طیاب نایب رئیس فدراسیون جهانی، خزانه دار و عضو هیئت رئیسه آسیا نیز دیدار کرد. در این دیدار مقرر شد همکاری های بین ایران و آسیا به بالاترین حد ممکن برسد. همچنین علیرضا پاکدل طرح های توسعه ای و هندبال خانواده در قالب هندبال همگانی را به آسیا ارائه داد که مورد استقبال قرار گرفت. بدر محمد طیاب ضمن تقدیر از فعالیت های فدراسیون هندبال ایران در زمینه توسعه و قهرمانی و کسب مقام سوم هندبال ساحلی کشورمان اعلام کرد با همکاری آسیا دوره ها و کلاس های آموزشی و مربیگری در سطوح بالا به میزبانی ایران برگزار شود.

 

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها