معاملات سهام عدالت در بورس آغاز شد

از دقایقی پیش امکان معامله ۳۰ درصد از سبد سهام عدالت در بورس فراهم شده و این معاملات تا ساعت ۱۴ امروز ادامه خواهد داشت.

معاملات سهام عدالت در بورس آغاز شد

بر اساس اطلاعیه ناظر بازار در خصوص معاملات سهام شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت، از دقایقی پیش امکان معامله ۳۰ درصد از ارزش سبد سهام عدالت در بازار سهام فراهم شده است و معاملات این نمادها از ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه آغاز تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام محمود گودرزی، معاون سازمان بورس، فروش سهام عدالت به دو روش فروش یکجا از سوی بانک و فروش از طریق کارگزاری‌ها صورت می‌گیرد و دارندگان سهام عدالت  می‌توانند سفارش‌های خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانند. بر اساس اعلام سازمان بورس تا روز ۲۱ خرداد معاملات سهام عدالت همچنان بعد از زمان عادی معاملات بازار خواهد بود.

این در حالی است که مهلت انتخاب روش مستقیم برای دارندگان سهام عدالت تا روز ۲۹ خرداد ماه تمدید شده است و مشمولان می‌توانند تا این تاریخ با مراجعه به سایت www.samanese.ir روش سهامداری مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کنند.

بر اساس اعلام حسین فهیمی، سخنگوی طرح سهام عدالت، تاکنون حدود ۵۰۰ هزار نفر اقدام به فروش سهام عدالت خود از طریق بانک‌ها کرده‌اند.

از سوی دیگر محمدرضا معتمد، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس اعلام کرد تکلیف سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای سهام خود انتخاب کردند امروز مشخص می‌شود و این افراد می‌توانند از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت وارد بورس شده و به عنوان سهامداران این شرکت‌های سرمایه ‌گذاری شناخته می‌شوند.

 
منبع: تجارت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها