بهنوش بختیاری جنجال درگیری با سحر قریشی+ عکس و بیوگرافی

“بهنوش بختیاری” بازیگر سریال های طنز تلویزیون روز گذشته مهمان آرش ظلی پور در برنامه من و شما شد و به افشاگری درباره مهم ترین اتفاقات زندگی اش پرداخت.

بهنوش بختیاری جنجال درگیری با سحر قریشی+ عکس و بیوگرافی
برنامه من و شما با اجرای آرش ظلی پور  25 اسفند 96 ساعت 14 روی آنتن شبکه شما رفت. درحالی که آرش ظلی پور آخرین برنامه از فصل دوم من و شما را روی آنتن میبرد ، میزبان یکی از بازیگران طناز کشورمان بود که در چند سال اخیر با حواشی زیادی مواجه شده بود.

 

بهنوش بختیاری|ویدیو لو رفته از مدلینگ جنجالی شد + فیلم و عکس

Image result for ‫بهنوش بختیاری‬‎

بهنوش بختیاری بازیگر طناز کشورمان مهمان آخرین برنامه من و شما شد و در این برنامه از زندگی با همسرش ، ماجرای مادرش شدن ، اختلاف با سحر قریشی ، مشکلاتی که با امیر تتلو داشت صحبت کرد و درباره اختلاف با پدرش و رابطه ای که در برنامه ماه عسل از آن صحبت کرده بود دست به افشاگری زد.

از سیر تا پیاز زندگی شخصی و حرفه ای بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بعد از سلام و احوال پرسی در برنامه به آرش ظلی پور گفت :محمدرضا ( همسر بهنوش بختیاری ) خیلی به شما سلام رسوند و باید بگویم که محمدرضا خیلی شما را دوست دارد و چون کم پیش می آید که واقعا کسی را دوست داشته باشد باید این را به شما میگفتم .

مجری برنامه من و شما در ابتدای برنامه از ضبط این قسمت از برنامه در سالروز تولد حضرت زهرا (س) و روز زن و پخش آن در 25 اسفند صحبت کرد و به همین مناسبت از بهنوش بختیاری پرسید برای روز زن کادو چی گرفتید که گفت :هیچی ، محمدرضا نه مناسبت ها را تبریک میگوید ، نه کادو میخرد و نه با وجود اینکه من را خیلی دوست دارد به میگوید که دوستت دارم ، کلا آدمم خیلی خاصی است و شاید اصلا یادم نیاید که آخرین کادویی که برای گرفت کی بود.

بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری در برنامه من و شما رازهای زیادی را فاش کرد

بهنوش بختیاری درباره اصالت بختیاری خود گفت :پدر من اصالتا بختیاری است اما مادرم اهل قم است و من در تهران متولد شده ام اما افتخار میکنم که از اقوام بختیاری هستم.

همه دوران کودکی بهنوش بختیاری در یخچال گذشت

آرش ظلی پور درباره بیش فعال بودن بهنوش بختیاری از او پرسید که گفت :من در کودکی بیش فعال نبودم اما همیشه کارهای غیرعادی انجام میدادم . مثلا مادرم همیشه تعریف میکند که من وسایل یخچال را خالی میکردم و داخل یخچال می نشستم ، تمام کودکی من داخل یخچال گذشت.

بازیگر طناز کشورمان درباره وضعیت مالی خانواده اش در دوران کودکی گفت :زندگی ما خیلی بالا و پایین داشت و گاهی خیلی خوب بودیم و گاهی خیلی بد، من از 17 سالگی روی پای خودم ایستادم و دو جا کار کردم و حتی خرج دانشگاهم را هم خودم دادم و تابحال دستم را جلوی کسی برای پول دراز نکرده ام .

پشیمانی بهنوش بختیاری از تعریف کردن مشکل خانوادگی اش در برنامه ماه عسل

این صحبت ها باعث شد تا مجری برنامه من و شما به ماجرای صحبت های بهنوش بختیاری در برنامه ماه عسل اشاره کند و بهنوش بختیاری در این باره توضیح داد و گفت :من در برنامه ماه عسل خیلی غیرمنتظره و بدون برنامه قبلی و فکر موضوعی را مطرح کردم که از فردای آن روز واقعا پشیمان شدم ، چون نمیخواستم حرمت پدرم را بشکنم و تا چند وقت عذاب وجدان داشتم و شبها کابوس میدیدم و فکر میکردم که نباید این حرف ها در برنامه تلویزیونی میزدم .

بهنوش بختیاری

 

ابراز پشیمانی بهنوش بختیاری از صحبت هایش در برنامه عسل

بعد از آن برنامه مادرم پیغام داد که به بهنوش بگویید تا چندماه این طرف ها پیدایش نشود ولی پدرم گفت من که چیزی ندیده ام و بعد از آن روز رابطه ام با پدرم بهتر شد و حتی در یک برنامه برای ما جشن آشتی کنان هم گرفتند. ما خانواده پرجمعیتی داریم ، من یک خواهر و دو برادر دارم که همه ازدواج کرده اند و صاحب فرزند هستند.

ماجرای دعوای سحر قریشی با بهنوش بختیاری چه بود

آرش ظلی پور از بهنوش بختیاری خواست تاماجرای اختلاف با سحر قریشی را تعریف کند که گفت :من با سحر قریشی قهرم ، چون من سحر را مثل یک خواهر دوست داشتم و به دلیل اینکه از نظر سنی و ماری از سحر بزرگتر هستم اصلا توقع نداشتم سحر چنین صحبت هایی را درمورد من مطرح کند .

سحر قریشی در مقابل میلیون ها نفر از من بد گفت و باعث شد من به تمام معنا خورد شوم و فرو بریزم . آقای ظلی پور من واقعا کوچک ترین حسادتی نسبت به کسی ندارم و مدتها است این حس را در وجودم کشته ام و اصلا توقع نداشتم سحر قریشی چنین اظهاراتی در مورد من داشته باشد و وقتی این موضوع را با او مطرح کردم گفت من منظورم با شما نبوده است و شما دچار سوء تفاهم شده اید و این برایم گران تر تمام شد.

بهنوش بختیاری

 

اختلاف بهنوش بختیاری و سحر قریشی ادامه دارد

من بعد از گذشت مدتی از این ماجرا پستی در اینستاگرامم منتشر کردم و گفتم که کدورت بین ما رفع شده است و با این کار انتظار داشتم سحر با من تماس بگیرد و از من عذرخواهی کند اما این اتفاق نیوفتاد و باز هم به رفتارش ادامه داد و من واقعا ماندن که من چه بدی در حق او کرده بودم و الان هم از دست سحر قریشی ناراحت و دلخورم.

بهنوش بختیاری ادامه داد :من اگر اشتباه کنم آنقدر شهامت دارم که از طرف مقابلم عذرخواهی کنم . مثلا در یک مراسمی درباره جواد رضویان بدگویی شد و من هم این صحبت را ادامه دادم اما وقتی متوجه اشتباهم شدم به آقای رضویان زنگ زدم و به ایشان توضیح دادم که من آن روز اصلا حالم خوب نبوده و این صحبت ها را درمورد شما کرده ام و از شما عذرخواهی میکنم .

اختلاف بهنوش بختیاری و خواننده زیرزمینی برسر تعداد فالوور

آرش ظلی پور به ماجرای حضور فعال بهنوش بختیاری در اینستاگرام اشاره کرد و پرسید شما میلیون فالوور دارید ،خریدید ؟ این سوال با خنده بهنوش بختیاری مواجه شد و گفت :نه والا ، من اصلا توی این ماجراها نیستم و میترسم پولم را دست این جور آدم ها بدهم ، من خیلی اوقات سر این فالوور ها ادیت شدم و دیگر برایم فرقی نمیکند که 1 میلیون باشد یا 500 کا .

بهنوش بختیاری

 

آشتی کنان بهنوش بختیاری و امیر تتلو

مجری برنامه من و شما به تنش های بهنوش بختیاری سر تعداد فالوورهایش با امیرحسین مقصودلو اشاره کرد و بهنوش بختیاری در این باره گفت :من در یک برنامه حضور داشتم که ایشان هم بودند اما اطلاعی از حضور من د راین برنامه نداشتند و با این بی اطلاعی روی صحنه رفتند و به بدگویی درباره من پرداختند و من آنجا برای اولین بار ایشان را دیدم و مشکلاتی در خصوص تعداد فالوورهای ما پیش آمد که با صحبت حل شد و ایشان آهنگ تعادل را به من و محمدرضا تقدیم کرد و به نظرم استعدادهای زیادی در موسیقی دارد.

Image result for ‫بهنوش بختیاری‬‎

 

 

ماجرای مادر شدن بهنوش بختیاری چه بود

بهنوش بختیاری درباره ماجرای قبول بچه و مادر شدنش گفت :ما چندسال است که هزینه این بچه و دو بچه دیگر را میدهیم و تا خر عمر هم این کار را خواهیم کرد . من و محمدرضا همیشه دوست داشتیم یک بچه بیاوریم و بزرگ کنیم و یگانه را انتخاب کردیم. سال گذشته در 15 روز عید یگانه را به خانه خودمان آوردیم و این زمان ، تایمی برای آشنایی ما باهم بود اما متاسفانه نتوانستیم با این موضوع کنار بیاییم و محمدرضا که مهم ترین آدم زندگی من است راضی به نگهداری این بچه نبود چوان این بچه مادر داشت و از سویی دیگر یک قیم داشت که خیلی ما را اذیت کرد و تصمیم گرفتیم که بی خیال این بچه بشویم اما تمام هزینه های او را تا پایان عمر تامین میکنیم.

بهنوش بختیاری درباره بچه دار شدن خودشان گفت:ما مشکلی برای بچه دار شدن نداریم و امسال تمام تلاشم را خواهم کرد که مادر شوم .

بهنوش بختیاری

 

راز مصدومیت الناز شاکردوست از زبان بهنوش بختیاری

در بخش پایانی برنامه بهنوش بختیاری به اتفاقی که برای الناز شاکردوست افتاد اشاره کرد و گفت :حال الناز خوب است و این اتفاق براثر یک شوخی مسخره پشت صحنه برای الناز رخ داد و ربطی به صحنه فیلم ندارد و در پایان به علاقه نداشتن همسرش به انتشار عکس همسرش اشاره کرد و ادامه داد :محمدرضا دوست ندارد عکسش جایی منتشر شود و از اینکه مورد قضاوت قرار بگیرد متنفر است و برخلاف شایعات ما از هم جدا نشده ایم و حدود 10 سال است که با هم زندگی خوبی داریم و کنار هم هستیم.

بهنوش بختیاری روی تخت بیمارستان

بهنوش بختیاری بازیگر طنز سینما و تلویزیون کشورمان چند روز پیش به دلیل فشار عصبی در بیمارستان بستری شد و با پشت سر گذاشتن یک جراحی سخت دوران نقاهت را طی میکند.

بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری بعد از یک جراحی سخت روی تخت بیمارستان 

بهنوش بختیاری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:شکرخدا که جراحی سخت و روزهای سخت تر من به خیر گذشت.. دوران استراحت رو طی میکنم...جانم رو مدیون اول پروردگارم و بعد دکتر محمدرحمانی عزیز هستم...بوسه به دستهای شجاع و مهربانش میزنم.... .و همینطور زحمات بی دریغ همسرم...خانواده هامون...و تشکر ازاقوام... دوستان... همکاران و مردم عزیزم که با محبت و عشقشون شرمندم کردن... ببخشید که نتونستم پاسخ تک به تک عشقامو بدم.... هرچه بود از دعای شما بود..... خدا خودتون و عزیزتون رو همیشه سلامت نگه دارد.....خواهش میکنم از استرس و فشار عصبی و کار زیاد دور باشید.... و هرکسی که شما رو ناراحت میکند حذفش کنید..... هرگز در زندگیم تا این حد به مقام بزرگ پزشک پی نبرده بودم.... و همینطور خدای خوبم رو تا این حد به خودم نزدیک ندیده بودم شکرت خدایا.

بهنوش بختیاری

 

بستری شدن بهنوش بختیاری در بیمارستان 

بهنوش بختیاری در یکی از کامنت های این پست درباره علت بستری شدنش در بیمارستان نوشت:دوستان گل هر کس شما رو به هر دلیلی ناراحت میکند یک خط قرمز روش بکشید. ... نذارید حرصتون بده .... اعصابتون رو خورد کنه .... چون به ضرر سلامتی شما میشود اون آدم هیچیش نمیشه. از من به شما نصیحت....

اگر من همکارانی رو که اذیتم کردن عین خودشون میشدم یا حذفشون میکردم ریشه عصبی درد من اینطوری به بدنم آسیب نمیزد.

Image result for ‫بهنوش بختیاری‬‎

زندگینامه و بیوگرافی بهنوش بختیاری

نام:بهنوش

 

نام خانوادگی:بختیاری

تاریخ تولد:1354/2/29

محل تولد:تهران

مدرک تحصیلی:لیسانس زبان فرانسه

همسر:محمدرضا آرین

از تولد تا زندگی شخصی و خانواده بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد.

بهنوش بختیاری

عکس یکسالگی بهنوش بختیاری

این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

کودکی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در کودکی

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری در کنار پدر و مادرش

بهنوش بختیاری در کنار پدر و مادرش

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان

ماجرای انتساب عکس های مختلف به همسر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست های متعدد در اینستاگرام درباره عدم علاقه همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

بهنوش بختیاری در کنار همسرش

عکس منتسب به همسر بهنوش بختیاری

یکی از اولین عکس هایی که به همسر بهنوش بختیاری نسبت داده شد این عکس بود که بارها و بارها خانم بازیگر این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد که هیچ عکسی از همسرش در رسانه ها و فضای مجازی وجود ندارد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و مدیر برنامه هایش

یکی دیگر از عکس هایی که به عنوان همسر بهنوش بختیاری معرفی شد تصویر بالا بود که متعلق به آقای غفوری مدیر برنامه های بهنوش بختیاری است.

بهنوش بختیاری و همکارش

بهنوش بختیاری و همکارش در کمپانی

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر بالا نوشت:

ایشون همسر من نیستن....همکار من در کمپانی هستن که خودشون صاحب خانواده و همسرن. هیچ عکسی از همسر بنده در اینترنت موجود نیست...

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در باغ مظفر

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.

یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون

بهنوش بختیاری حامی ترنس های ایرانی است و علاوه بر فعالیت های هنری به این فعالیت اجتماعی به شکلی جدی می پردازد.

آغاز بازیگری بهنوش بختیاری در سینما و تلویزیون

بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت. خانم بازیگر در حین فعالیت به عنوان منشی صحنه دوره ای یکساله را زمینه تئاتر زیرنظر مهتاب نصیرپور بازیگر کشورمان گذراند.

بهنوش بختیاری که سودای بازیگر شدن را در همان دوران که به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد را در سر داشت اولین بار در سال 75 در سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان به ایفای نقش پرداخت.

پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی در سال 76 اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری در سینما بود.

بهنوش بختیاری

عکس قدیمی بهنوش بختیاری در فیلم پشت دیوار شب

بهنوش بختیاری در فیلم هایی چون مهمان مامان ، روایت سه گانه، انتخاب ، ازدواج صورتی و این ترانه عاشقانه نیست به عنوان منشی صحنه حضور داشت.

بهنوش بختیاری در دنیای اجرا

بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی صحنه به عنوان مجری هم فعالیت داشته است.

برنامه آبرنگ به خاطره های زیبا و لطیفه های جالب مردم اختصاص داشت و یکی از تجربه های بهنوش بختیاری در دنیای اجرا بود.

شکلات تلخ با ساختری طنزگونه مسائل و مشکلات اجتماعی را به چالش میکشد و بهنوش بختیاری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور به عنوان مجری حضور داشت.

بهنوش بختیاری

اجرای بهنوش بختیاری در شبکه نسیم

علایق بهنوش بختیاری:

موسیقی مورد علاقه ی بهنوش بختیاری موسیقی کلاسیک است و از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی و مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار علاقه دارد.

ناصر عبدالهی

 مرحوم ناصر عبداللهی خواننده کشورمان

مازیار فلاحی

مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ

بهنوش بختیاری اصلا از موسیقی رپ خوشش نمی آید. در کودکی دختر آرامی بوده سفر کردن را خیلی دوست دارد و در کودکی علاقه داشته مهماندار هواپیما شود.غذای مورد علاقه اش چلو کباب است و قورمه سبزی را به صورت سرد دوست دارد و از علاقه مندان به کار خطاطی است ،به شعر خواندن علاقه ی زیادی دارد و به قول خودش تنها حسنش سریع انجام دادن کارها است.

بازی بهنوش بختیاری در فیلم همسرش :

بهنوش بختیاری

بازی بهنوش بختیاری در شهر بزرگ نوشته همسرش

زندگی در شهر بزرگ یکی از تازه ترین محصولات شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و علی صادقی هم به عنوان راوی داستان حضور دارد. کارگردانی زندگی در شهر بزرگ برعهده محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری میباشد.

فیلم شناسی بهنوش بختیاری

در ادامه این مطلب به معرفی اسامی فیلم های سینمایی و مجموعه های نمایش خانگی و سریال های بهنوش بختیاری خواهیم پرداخت.

لیلا حاتمی و بهنوش بختیاری

لیلا حاتمی و بهنوش بختیاری

فیلم های سینمایی

  1. بی صدا حلزون (1398)
  2. ما همه با هم هستیم (1397)
  3. زندانی ها (1397)
  4. لازانیا (1397)
  5. آقای سانسور (1396)
  6. دم سرخ ها (1396)
  7. ما خیلی باحالیم (1396)
  8. استیگمات (1396)
  9. همه چی عادیه(1395)
  10. مرداد (1395)
  11. ماجان (1395)
  12. انزوا (1395)
  13. پا تو کفش من نکن (1395)
  14. قهرمانان کوچک (1395)
  15. پنجاه کیلو آلبالو (1394)
  16. مشکل گیتی (1394)
  17. من (1394)
  18. باورم کن (1393)
  19. دریاکنار (1393)
  20. دزد و پری (1393)
  21. دوربین (1393)
  22. پنج ستاره (1392)
  23. ساکن طبقه وسط (1392)
  24. کالسکه (1392)
  25. عملیات مهد کودک (1391)
  26. بازگشت به آینده (1390)
  27. تو و من (1390)
  28. ساعت شلوغی (1390)
  29. آژانس ازدواج (1389)
  30. اخراجی ها 3 (1389)
  31. داماد خجالتی (1389)
  32. زن ها شگفت انگیزند (1389)
  33. سه نفر روی یک خط (1389)
  34. قبرستان غیرانتفاعی (1389)
  35. هر چی خدا بخواد (1389)
  36. ازدواج در وقت اضافه (1388)
  37. حلقه های ازدواج (1388)
  38. دلقک ها (1388)
  39. عروسک (1388)
  40. خواب فروش (1388)
  41. از ما بهتران (1387)
  42. ده رقمی (1387)
  43. دو خواهر (1387)
  44. زندگی شیرین (1387)
  45. شبانه روز (1387)
  46. کیش و مات (1387)
  47. مهمان مامان (1382)
  48. قلعه یاسین (1379)
  49. پشت دیوار شب (1376)

بهنوش بختیاری

گریم بهنوش بختیاری در فیلم لازانیا

سریال های تلویزیونی

1375 - هوای تازه

1376 - برگبار

1377 - ماجراهای خانه قدیمی

1377 - مرگ در سکوت

1378 - این زمینی ها

1378 - روزگار جوانی

1379 - داستان یک شهر

1379 - وکیل محله

1379 - سایه ها

1379 - همسفر

1380 - ماجراهای سرابی

1380 - روزهای آرزو

1380 - خانه آرزوها

1381 - هزاران چشم

1382 - فرمان

1383 - خانه به دوش

1383 - شبکه سه و نیم

1384 - جایزهٔ بزرگ

1384 - شب های برره

1384 - زندگی به شرط خنده

1385 - باغ مظفر

1385 - گل یا پوچ

1386 - چارخونه

1387 - عید امسال

1388 - دارا و ندار

1389 - آسمان همیشه ابری نیست

1390 - چهار چرخ

1391 - مسیر انحرافی

1391 - خداحافظ بچه

1392 - عصر پاییزی

1393 - خوب، بد، زشت

1394 - محله گل و بلبل

1395- محله گل و بلبل 2

1396- سارق روح

1397- محله گل و بلبل 3

1397- بر سر دوراهی

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در سریال بر سر دوراهی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها