جشن تولد شیک و لاکچری نسرین نصرتی ( فهیمه پایتخت) + تصاویر

جشن تولد نسرین نصرتی بازیگر نقش " فهیمه " در سریال پایتخت را در ادامه مشاهده می کنید.

جشن تولد شیک و لاکچری نسرین نصرتی ( فهیمه پایتخت) + تصاویر

جشن تولد نسرین نصرتی بازیگر نقش " فهیمه " در سریال پایتخت را در ادامه مشاهده می کنید. نسرین نصرتی متولد 27 مرداد 1355 در تهران می باشد. نام همسر نسرین نصرتی ، سام پاک پیکار و نام دخترش سوفی می باشد.

 

رقص نامتعارف رامبد جوان با آهنگ تتلو + فیلم

 

 

نسرین نصرتی

 

 

نخستین تجربه حرفه ای

بعد از چندین سال تست در دفتر بازیگری سیروس الوند در نهایت با انتخاب دسیتار وی برزو نیک نژاد به سریال تا ثریا سیروس مقدم در سال 1390 معرفی شد و بازی کرد.

 

رامبد جوان در کنار همسر و دخترش نوردخت + تصاویر

 

ازدواج و همسر نسرین نصرتی

نسرین نصرتی در سال 1388 با سام پاک پیکار ازدواج کرد، آشنایی اش در یک مهمونی خانوادگی شروع شد و بعد از 10 سال ارتباط در نهایت به خواستگاری و ازدواج ختم شد.


نسرین نصرتی

 

حمایت همسرم

همسرم بازیگر نیست و فعالیت حرفه ای اش در مورد هنر نیست اما او مخاطب جدی هنر است و به حوزه کاری من اشراف کامل دارد؛ همین موضوع باعث می شود با یکدیگر در نهایت عشق و احترام زندگی کنیم. او بهترین مشاورم است و بی تردید اگر لطف و حمایت های او نبود، نمی توانستم به بازیگری ادامه داده و پرتوان کارم را انجام.


مجید صالحی در کنار همسر و دوقلوهایش + تصاویر

 

هر نقشی را بازی نمیکنم

من آدم کم کاری هستم و دلم می خواهد نقش هایی را که بازی می کنم انتخاب کنم به همین خاطر بازی در هر نقشی را نمی پذیرم و ترجیحم این است در آثاری حضور پیدا کنم که از هر جهت آن را دوست داشته باشم.


نسرین نصرتی

 

زندگی ساده ای دارم

زمانی که سر کار نیستم، در خانه به زندگی شخصی و روزمره ام می پردازم، من زندگی شخصی بسیار ساده و در عین حال صمیمی دارم و از این سبک زندگی بسیار لذت می برم.


هدیه تهرانی در کنار همسر سابقش + تصاویر و بیوگرافی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها