مجید صالحی در کنار همسر و دوقلوهایش + تصاویر

مجید صالحی در کنار همسرش رامینه اکبر خادمی و دوقلوهایش حنا و آروین می بینید.

مجید صالحی در کنار همسر و دوقلوهایش + تصاویر

مجید صالحی را در کنار همسرش رامینه اکبر خادم و دوقلوهایش حنا و آروین می بینید. مجید صالحی متولد 26 شهریور 1354 در تهران می باشد. مجید صالحی بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و ترانه‌سرای ایرانی است.

 

سلفی عاشقانه شاهرخ استخری و همسرش در بلژیک + عکس

 

مجید صالحی
مجید صالحی در کنار همسرش رامینه اکبر خادمی

 

مجید صالحی
مجید صالحی در کنار همسرش رامینه اکبر خادمی

 

مجید صالحی

 

زندگی هنری

سید مجید صالحی در تهران خیابان امین الملک (امامزاده حسن) به دنیا آمد. وی پس از اخذ دیپلم ریاضی و فیزیک در سن هجده سالگی با شرکت در مؤسسهٔ بازیگری رسام هنر و کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان، این حرفه را به‌طور جدی دنبال کرد.

مجید صالحی در گفتگویی که در ۲۵ آذر ماه ۹۶ با فریدون جیرانی داشت در «برنامه زنده سی و پنج» از بسیاری از بخش‌های ز‌ندگی خود و همچنین دربارهٔ فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود صحبت کرد.

 

مجید صالحی

 

وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر «آنتیگونه» آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.

کناره‌گیری حمید جبلی از فیلم «یکی بود یکی نبود» باعث شد او جایگزین وی شود و این فیلم هم شد نخستین تلاش او برای ورود به عرصه سینما. وی علاوه بر بازی در برخی از مجموعه‌های تلویزیونی، نویسندگی و کارگردانی را نیز بر عهده داشته‌است. اغلب فیلم‌هایی که صالحی تاکنون در آن‌ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده‌اند فیلم‌هایی همچون بعد از ظهر سگی، مجردها، مجرد چهل ساله و … و این نشان می‌دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار، به قول خودش بازیگر خوش شانسی است. وی تهیه‌کنندگی چند فیلم کوتاه را نیز بر عهده داشته‌است.

 

مجید صالحی

 

او در سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم‌اکنون در مؤسسهٔ فرهنگی و هنری اندیشهٔ ماهان زیر نظر امیر دژاکام مشغول تدریس می‌باشد.

 

مجید صالحی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها