مجری پرطرفدار برنامه عصر جدید پدر شد + عکس

احسان علیخانی در استوری اینستاگرام خبر از بابا شدن ایمان قیاسی مجری برنامه عصر جدید داد.

مجری پرطرفدار برنامه عصر جدید پدر شد + عکس

احسان علیخانی در استوری اینستاگرام خبر از بابا شدن ایمان قیاسی مجری برنامه عصر جدید داد: ایمان قیاسی کار خودرا با نوازندگی شروع کرده و از سال 1382 فعالیت های رسمی و جدی خود در زمینه موسیقی را استارت زده اسـت. او در حال حاضر بعنوان مجری در مسابقه عصر جدید احسان علیخانی هم فعالیت می‌کند و این امر نام ایمان قیاسی را پر رنگتر کرده اسـت. او همچنین در بیشتر پروژه های کاری احسان علیخانی از جمله ماه عسل با هم دیگر همیار بوده‌اند.

 

خوش گذرانی محسن تنابنده و همسرش در خارج از کشور + تصاویر

 

ایمان قیاسی

 

مسابقه دیدنی عصر جدید کـه برای شبکه سه سیما تولید و پخش گردیده اسـت کاریست از احسان علیخانی با اجرای پشت صحنه ی ایمان قیاسی کـه از شرکت کنندگان خواسته میشود مهارت ها و استعدادهای خودرا در موضوعات متعدد بـه نمایش بگذارند.

 

ایمان قیاسی یکی از مجریان و خوانندگان در زمینه نوازندگی اسـت کـه درسال ۱۳۶۲ و پایتخت ایران زاده شده اسـت؛ فعالیت های زیادی را تا بحال از خود ارائه نموده و از استعداد بالایی برخوردار اسـت. او نه تنها در زمینه مجریگری بلکه در امر موسیقی و نوازندگی از تبحر خاصی برخوردار اسـت و از زمان کودکی با آواز خوانی دراین حرفه بـه صورت تجربی و حرف های تلاش مستمر داشته اسـت.

 

ایمان قیاسی

 

ایمان قیاسی با صدای دلنشین و زیبایی کـه دارد توانسته مخاطبین و علاقمندان زیادی را جذب خود نماید. در ابتدا با ساز و نوازندگی بـه دنیای هنر پا گذاشت با مهارتی کـه در ساز پرکاشن داشت بـه سراغ موسیقی رفت و پس ازآن با ترومپت و سازهای بادی تجربیاتی را دراین راه کسب نمود.

او کار خود بـه صورت جدی و کاملا رسمی از سال ۸۲ آغاز کرد. ایمان قیاسی درکنار اکثر خوانندگان معروف پاپ و سنتی همکاری داشته اسـت و بـه خوبی دراین راه بـه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های رسیده اسـت. از جمله همکاری‌هایش با امیر تاجیک در کنسرت کـه بـه صورت هم خوانی در امر خوانندگی فعال بوده اسـت.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها