رقص هندی شهاب حسینی در برنامه همرفیق جنجالی شد + فیلم

رقص هندی شهاب حسینی در برنامه همرفیق با حضور هوتن شکیببا را در ادامه می بینید.

رقص هندی شهاب حسینی در برنامه همرفیق جنجالی شد + فیلم

رقص هندی شهاب حسینی در برنامه همرفیق با حضور هوتن شکیبا را در ادامه می بینید. سید شهاب حسینی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی است.شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود

 

 

شهاب حسینی بازیگر محبوب و محجوب کشورمان به دلیل فشار کاری و تنگی نفس راهی بیمارستان شده بود که خبر اشتباه سکته قلبی وی موجب رنجش خاطر خانواده و همسر  شهاب حسینی  شد. خبر طلاق این بازیگر هم شایعه ای بیش نیست  شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را آنفالو کرده و تو صفحه ی هیچکدومشون عکسی از هم دیگه نیست!​​​​​

 

شهاب حسینی

چند روزی است شایعه ای عجیب در مورد  شهاب حسینیدر فضای مجازی به وجود امده است که اساسا کذب است و به هیچ عنوان حقیقت ندارد اما منبع این شایعه عجیب چه بود ؟  شهاب حسینی  در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را   آنفالو کرده و تو صفحه ی هیچکدومشون عکسی از هم دیگه نیست! فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی باعث به وجود امدن این شایعه شده بود .

شهاب حسینی

اعتراف شهاب حسینی در مورد زندگی با همسرش پریچهر

شهاب حسینی سوپر استار سینما میگوید  همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند . 

 

شهاب حسینی

شهاب حسینی  بازیگر شناخته شده سینمای ایران سال قبل با “ساکن طبقه وسط” کارگردانی را تجربه کرد و امسال هم درگیر تهیه کنندگی چند فیلم ویدیویی شده است. شهاب حسینی در گفتگویی تفصیلی که با کریم نیکونظر در ماهنامه “۲۴” انجام داده هم درباره این تجربیات تازه تر حرف زه و هم دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی با اشاره به درگیری‌های بازیگری که لذت زندگی خانوادگی را از او گرفته بیان می دارد: بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند. همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده. من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست. واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟


 

داستان آشنایی و ازدواج شهاب حسینی و همسرش

22ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

شهاب حسینی

 

از صفر شروع کردیم

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر 15 ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

 

شهاب حسینی

فرزندان شهاب حسینی

شهاب حسینی و پریچهر حسینی صاحب 2 پسر به نام های «محمد امین» و «امیر علی» هستند. پسر اول او محمد امین است که در روز تولد شهاب حسینی یعنی 14 بهمن در 1382 متولد شد. محمد امین عاشق «بت من» و «اسپایدر من» است. محمد امین قشنگ ترین هدیه خدا به من و زندگی ام بوده است. امیر علی حسینی، پسر دوم شهاب حسینی که 20 مرداد یک ساله شده است

 شهاب حسینی

کافه شهاب حسینی

شهاب حسینی و همسرش یک کافه در لواسان دارند. مدیریت این کافه به عهده پریچهر حسینی همسر شهاب حسینی است. کافه هنر طراحی و دکوراسیون داخلی جالبی دارد. نه می توانید بگویید شبیه خانه است نه می توانید صرفا به شکل یک کافه به آن نگاه کنید زیرا آمیزه ای از هر دوی این هاست! کافه از بیرون به شکل یک کلبه کوچک جنگلی است البته اگر با کمی دقت به اطرافش نگاه کنید متوجه قسمت دیگری در خارج کلبه می شوید که از چند صندلی و 2 آکواریوم بزرگ که ماهی های بسیار زیبایی هم دارند، درست شده که فضایی ساده اما دوست داشتنی را شکل داده است و بیشتر شبیه لوکیشن یک فیلم به نظر می رسد.

 

نقد شهاب حسینی در پی انصراف بازیگران از جشنواره فیلم فجر

برنامه همرفیق

پس از ٤ ماه پیش‌تولید با آماده شدن دکور، «هم رفیق» با اجرا و کارگردانى «شهاب حسینى» و نویسندگى «سروش صحت» کلید خورد. این برنامه قرار است میزبان چهره‌هاى محبوب کشور در فضایى متفاوت باشد. «هم رفیق» از آبان‌ماه به صورت اختصاصى تنها از پلتفرم نماوا به صورت هفتگى پخش خواهد شد. افرادى که علاقه‌مند به حضور در برنامه به عنوان تماشاگر هستند، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «آپ» و گزینه «هم رفیق»، اقدام به ثبت‌نام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها