دلیل اصلی طلاق شهاب حسینی از همسرش لو رفت + تصاویر عاشقانه

از دیروز خبر طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟

دلیل اصلی طلاق شهاب حسینی از همسرش لو رفت + تصاویر عاشقانه

از دیروز خبر طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟  بنا بر اطلاعات موجود این خبر هیچ سندیت موثقی ندارد و از اساس کذب است. شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش همسرش را فالو کرده بود اما چندی پیش وی را آنفالو کرد. همچنین هیچ تصویری از همسر شهاب حسینی در صفحه شخصی این بازیگر معروف وجود ندارد.

شهاب حسینی

از این رو مخاطبان علاقه مند به شهاب حسینی احتمال جدایی این بازیگر مطرح سینمای کشور از همسرش را مطرح کردند. شهاب حسینی روز گذشته بر اثر تنگی نفس به یکی از بیمارستان تهران منتقل شد و برخی رسانه ها از سکته قلب وی خبر دادند که همین امر سبب رنجس خانواده شهاب حسینی و همسر شهاب حسینی شد.

شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر محبوب و محجوب کشورمان به دلیل فشار کاری و تنگی نفس راهی بیمارستان شده بود که خبر اشتباه سکته قلبی وی موجب رنجش خاطر خانواده و همسر  شهاب حسینی  شد. خبر طلاق این بازیگر هم شایعه ای بیش نیست  شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را آنفالو کرده و تو صفحه ی هیچکدومشون عکسی از هم دیگه نیست!​​​​​

شهاب حسینی

چند روزی است شایعه ای عجیب در مورد  شهاب حسینیدر فضای مجازی به وجود امده است که اساسا کذب است و به هیچ عنوان حقیقت ندارد اما منبع این شایعه عجیب چه بود ؟  شهاب حسینی  در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را   آنفالو کرده و تو صفحه ی هیچکدومشون عکسی از هم دیگه نیست! فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی باعث به وجود امدن این شایعه شده بود .

شهاب حسینی

اعتراف شهاب حسینی در مورد زندگی با همسرش پریچهر

شهاب حسینی سوپر استار سینما میگوید  همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند . 

 

شهاب حسینی

شهاب حسینی  بازیگر شناخته شده سینمای ایران سال قبل با “ساکن طبقه وسط” کارگردانی را تجربه کرد و امسال هم درگیر تهیه کنندگی چند فیلم ویدیویی شده است. شهاب حسینی در گفتگویی تفصیلی که با کریم نیکونظر در ماهنامه “۲۴” انجام داده هم درباره این تجربیات تازه تر حرف زه و هم دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی با اشاره به درگیری‌های بازیگری که لذت زندگی خانوادگی را از او گرفته بیان می دارد: بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند. همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده. من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست. واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟

 

سید  شهاب الدین حسینی  تنکابنی درسال 1352 در تهران متولد شد.  شهاب حسینی  اولین فرزند خانواده اش است و  شهاب حسینی  یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی  شهاب حسینی  دررشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

 

شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند.

شهاب حسینی

 

بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری.

 

شهاب حسینی

در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است.

شهاب حسینی

 

تاسیس گروه موسیقی هفت توسط شهاب حسینی و برادرش

حسینی به همراه چندی از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تاسیس کردند. تا کنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و درآلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است.

شهاب حسینی

 

داستان آشنایی و ازدواج شهاب حسینی و همسرش

22ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

شهاب حسینی

 

از صفر شروع کردیم

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر 15 ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

 

شهاب حسینی

فرزندان شهاب حسینی

شهاب حسینی و پریچهر حسینی صاحب 2 پسر به نام های «محمد امین» و «امیر علی» هستند. پسر اول او محمد امین است که در روز تولد شهاب حسینی یعنی 14 بهمن در 1382 متولد شد. محمد امین عاشق «بت من» و «اسپایدر من» است. محمد امین قشنگ ترین هدیه خدا به من و زندگی ام بوده است. امیر علی حسینی، پسر دوم شهاب حسینی که 20 مرداد یک ساله شده است

 شهاب حسینی

کافه شهاب حسینی

شهاب حسینی و همسرش یک کافه در لواسان دارند. مدیریت این کافه به عهده پریچهر حسینی همسر شهاب حسینی است. کافه هنر طراحی و دکوراسیون داخلی جالبی دارد. نه می توانید بگویید شبیه خانه است نه می توانید صرفا به شکل یک کافه به آن نگاه کنید زیرا آمیزه ای از هر دوی این هاست! کافه از بیرون به شکل یک کلبه کوچک جنگلی است البته اگر با کمی دقت به اطرافش نگاه کنید متوجه قسمت دیگری در خارج کلبه می شوید که از چند صندلی و 2 آکواریوم بزرگ که ماهی های بسیار زیبایی هم دارند، درست شده که فضایی ساده اما دوست داشتنی را شکل داده است و بیشتر شبیه لوکیشن یک فیلم به نظر می رسد.

شهاب حسینی

کافه ی شهاب حسینی و همسرش در لواسان

وقتی از او می پرسم که قصدش از برپایی این کافه چه بوده، در پاسخ می گوید:دلایل متعدد و مختلفی داشت. یکی این بود که دلم نمی خواست به لحاظ اقتصادی فقط به سینما وابسته باشم. یکی دیگر از اهدافم هم از ایجاد این کافه بنابر همان ضرب المثل فرانسوی است که می گوید:ایده های بزرگ همیشه از پشت میزهای کوچک کافه ها شکل می گیرد. هدفم این بود که در اینجا ایده های خوب و خلاق هنری شکل بگیرد. اما ظاهرا یکی دیگر از دلایلی که باعث شده شهاب این کافه کوچک را راه اندازی کند این بوده که پایگاهی داشته باشد برای دیدار دوستان و دوستدارانش تا در فرصت هایی که دست می دهد بتواند با آن ها گپ و گفتی داشته باشد. رضا صادقی افطار ماه رمضان امسال میهمان کافه هنر بود.

شهاب حسینی

 

شاید بد نباشد که شما هم بدانید این کافه دوست داشتنی تا به حال میزبان استاد جمشید مشایخی و رضا صادقی در سالروز تولدشان بوده است تا با این کار بیشتر از قبل به هویت خود اعتبار بخشد.

شهاب حسینی

با اوج گرفتن شهاب خودم را می بینم

اینکه شاهد باشی همسرت با سرعت و شتاب، همه سرازیری ها را طی می کند و تو در حاشیه ای، یعنی با وجود اینکه همسرش بودی و هستی و شاید نزدیک ترین فرد زندگی، او درست مثل دیگران که از بیرون شاهد رشد او هستند باید از پشت صحنه تماشاگر صعودش باشی، در ظاهر سخت به نظر می رسد. اما این تنها یک بخش از ماجراست یعنی چیزی که شاید از بیرون قابل دیدن و تصور و قضاوت است. اما یک بخش دیگر ماجرا تصویری است که من و شهاب خودمان از زندگی مشترک مان داریم. خیلی ها حتی با نگاهشان بارها از من پرسیدند که تو چطور نشستی تا شهاب روزبه روز محکم تر بایستد. اما حقیقت برای من چیز دیگری است. با اوج گرفتن شهاب من خودم را می بینم که رشد می کنم.

 

نقد شهاب حسینی در پی انصراف بازیگران از جشنواره فیلم فجر

دنیای بازیگری شهاب حسینی

کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی رادیو آغاز کرد، سپس در برنامه ای به نام "اکسیژن" درتلویزیون ظاهرشد.

 

اولین اجرای شهاب حسینی در تلویزیون

در چند برنامه دیگر هم مانند بر پا بر پا، به رنگ صبح، سایه روشن و... به عنوان مجری حضورداشت، با سریال خانواده پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال 1386 برای فیلم محیا از جشنواره بین المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال 1387 در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. همچنین وی به خاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود. // نمناک

شهاب حسینی بامداد یکشنبه در نشست خبری فیلم سینمایی شین در پردیس سینمایی ملت، گفت: امکان ندارد در گوشه‌ای از این سرزمین اتفاقی بیفتد و ما رنجیده خاطر نشویم. هر واقعه تلخی که در این مدت رخ داده مایه تاسف است و قلب آدم را به درد می‌آورد. ما باید راه و اهداف عزیزانی که از دستشان دادیم را ادامه دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور در فجر برای من در بخش خارج از مسابقه برای من امتیاز ویژه نیست، افزود: چهار سال است اصلا در جشنواره نبوده‌ام. دینی به این جشنواره ندارم که از آن دفاع کنم. من از وحدت بین مردم دفاع می‌کنم از جدا نکردن طیف‌های مختلف. هر چقدر تلاش می‌شود تفرقه بیفتد، سعی می‌کنم از جلوگیری از آن دفاع کنم.

حسینی تاکید کرد: جشنواره فجر مثل هر فستیوال دیگری در دنیا یک امتیاز است. و من هم تلاش کردم با فیلمسازان جوان کار دارم.

شهاب حسینی در آن شب

انتقاد تند شهاب حسینی از مسعود کیمیایی

بازیگر مجموعه «شهرزاد» ادامه داد: برنمی‌تابم و نمی‌توانم ساکت بشینم که یک استاد پیشکسوت سینما که هر سال برخورد ناراحت‌کننده با آثارش شده است، امسال فیلمی می‌سازد که می‌داند نسبت به آن هم واکنش منفی نشان خواهند داد و برای همین روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کند؟ و سنگ بنایی می‌گذارد که نتیجه آن جز تفرقه‌افکنی نیست؟ و بقیه را در آمپاس اخلاقی می‌گذارد.

حسینی افزود: این عین بی‌انصافی است. چرا یک نفر باید آنقدر آدم خودخواهی باشد که ملاحظه هیچ کس را نکند.

وی گفت: اینکه به من می‌گویند به خاطر حمایت از جشنواره فجر به شما امتیاز ویژه داده شده تا فیلمت در خارج از مسابقه اکران شود می‌گویم خیر این طور نیست ما آدم های مدنی هستیم سعی می‌کنیم از حقوق قانونی خود دفاع کنیم.

شهاب حسینی و شمس تبریزی

 

ضرر را با ضرر جبران نمی‌کنم

بازیگر فیلم سینمایی «هزار تو»، افزود: ما طبق قانون فیلم را آوردیم فیلم‌های دیگر هم می‌توانستند درخواست حضور کنند این جلسه هم به درخواست من بود، چراکه ظرف چند وقت گذشته یک طرفه حرف خورده‌ام. اگر قرار است یک بار از خودم دفاع کنم بهتر است این جا باشد. ضرر را با ضرر جبران نمی‌کنم.

وی در ادامه به قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و گفت: اگر ۱۷۶ عزیز را در سانحه هواپیمایی از دست دادیم و این اتفاق وحشتناک رخ داده است. اینکه این موضوع را سر یک سری نخبه دیگر خالی کنیم، شد راه حل؟!

شهاب حسینی در مست عشق

 

خط فکری من مشخص بوده است

حسینی ادامه داد: من همیشه به خاطر احترام به مخاطب با همکارانم درگیر شده‌ام که هر مزخرفی را به عنوان فیلم نسازید و تحویل مخاطب ندهید. من حرفم را زده‌ام. از همان موقع که مصاحبه کردم، خط فکری من مشخص بوده است. سال‌هاست این حرف‌ها را زده ام، اما ما که دم از دموکراسی می زنیم نمی‌توانیم حرفمان را راحت بزنیم. این دیگر مشکل من نیست مشکل جامعه است.

بازیگر فیلم سینمایی «فروشنده» ادامه داد: آدم باید برای رضای خدا حرف بزند، نه کس دیگر. باز هم رویکردمان را ادامه می دهیم. علاقه‌ای به پاره شدن این حلقه ندارم. برای آقای روحانی نامه‌ای مبنی‌بر رفع ممنوعیت بهروز وثوقی نوشتم. حیف که نمی‌شود بشنویم چگونه او در این سال‌ها تجربه اندوخته است و در این چهل سال چه سیری را طی کرده که در نامه آخر هنوز از ایمان قلبی خودش به خدا حرف می‌زند. در همه جای دنیا خدا حضور دارد . مختص به ما نیست.

کویر امروزی با بازی شهاب حسینی

 

در نامه به رییس جمهور اولویت‌ام دیده شدن فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» بود

وی با بیان اینکه جشنواره فرصتی بود که امیدوار بودم از آن صحبت شود. اولویت دوم من بهروز وثوقی بود، اولویت اول من دیده شدن فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» بود، گفت: می‌دانم خیلی‌ها فیلم را می بینند چراکه پیام آن فیلم روشن است. اما فیلم در زمان خود اکران نشد و تاثیر خود را از دست داد. حرف فیلم فنا شد. در حالی که می توانست دوباره شنیده شود.

حسینی گفت: من به عنوان یک هنرمند مخاطب را انتخاب نکردم که بگویم اگر مربوط به فلان قشر هستید، مخاطب من نباشید. ما که نمی‌توانیم حق بودن را از دیگران بگیریم. را همان پذیرش این است که عزت و ذلت دست خداست.

شهاب حسینی

 

غم‌انگیزترین چیز آن‌ست که مردمی نتوانند حرف دیگران را تحمل کنند

وی با اشاره به بازتاب‌های مجازی نامه‌نگاری‌های اخیرش، گفت:‌ چیزی که من را ناراحت و نگران کرد،‌ کامنت‌هایی بود که قابل بازپخش و خواندن نیست! و این غم‌انگیزترین قسمت ماجراست که مردمی نتوانند حرف دیگران را تحمل کنند.

بازیگر مجموعه «مدار صفر درجه» گفت: دو نامه نوشتم که تمام تلاشم را کردم با ادب باشد،‌ جواب آن فحش و فضیحت نبود. یکی من را به باد انتقاد بگیرد اشکالی ندارد. به خاطر خودم ناراحت نیستم خدا را شکر که تکلیفم روشن شد، فکر نمی‌کنم ورای توانایی خودم دیگر نیاز باشد که احترام بگذارم، تعارف‌ها دیگر برداشته شد. «شین» یکی از فیلم‌هایی است که در کارنامه خودم به‌عنوان تهیه‌کننده ثبت کردم. من با فیلمسازان جوان کار می‌کنم.

اصغر فرهادی و شهاب حسینی

اگر با رابرت دنیرو بازیگر مشهور هالیوودی حرف می‌زنم فقط به خاطر فرهنگ ایران است

حسینی با تاکید بر اینکه فجر سقف آرزوهای من نیست، افزود: کارهایی که در آن ور انجام می‌دهم خدمتی به فرهنگ کشورمان است. اگر با رابرت دنیرو بازیگر مشهور هالیوودی حرف می‌زنم فقط به خاطر فرهنگ ایران است. کارم همین است این را بلدم اعتراض من نوع خودش را دارد.

وی با بیان اینکه در مصاحبه‌ای گفتم مردم اگر صدای رسایی داشته باشند و از تریبون برخوردار باشند. نیازی نیست به خیابان بروند و با هزینه‌های سنگین فریاد بزنند، گفت: صدایی که شنیده نشود بلندتر می‌شود، اگر هنرمندیم و ادعا داریم صدای مردم باشیم و هزینه‌ها را کم کنیم.

شهاب حسینی

قهر کردن راه چاره نیست

حسینی با تاکید بر اینکه قهر کردن راه چاره نیست. نمی‌خواهید بیایید،‌ نیایید. با نیامدن شما چه می‌شود, من نوعی بمیرم دنیا آخ نمی‌گوید، خاطرنشان کرد: مشکلات ما با هیچ دستی از خارج از کشور حل نمی‌شود، مشکل را در درون خودمان باید حل کنیم. هیچ‌کس خارج از کشور نمی‌آید مشکلات ما را حل کند. // ایرنا

ویدئو) اولین قسمت همرفیق با اجرای شهاب حسینی حضور نوید محمد‌زاده

شهاب حسینی با ۵۰۰ میلیون تومان هم رفیق نوید محمد زاده شد؟

شراره داوودی خبرنگار حوزه سینما نوشت آقای نوید محمدزاده برای حضور در برنامه‌ی اینترنتی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان از اپلیکیشن آپ دستمزد گرفته است!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها