بهاره رهنما از خانه لاکچری و لوکس خود رونمایی کرد + تصاویر

تصویری از خانه لاکچری بهاره رهنما را در ادامه می بینید.

بهاره رهنما از خانه لاکچری و لوکس خود رونمایی کرد + تصاویر

بهاره رهنما بازیگر زن ایرانی است. بهاره رهنما از سال 1371 وارد عرصه بازیگری شده است. بهاره رهنما تا کنون دوبار ازدواج کرده همسر اول بهاره رهنما ، پیمان قاسم خانی و همسرش دومش امیرخسرو عباسی مالک برند آرایشی می باشد.

bahareh-rahnama-house-2

خانه لاکچری بهاره رهنما

5-66

خانه لاکچری بهاره رهنما

خانه لاکچری بهاره رهنما + تصاویر

خانه لاکچری بهاره رهنما

بهاره رهنما در خانه فوق لاکچری اش+عکس - سایت خبری شایانیوز

بهاره رهنما بازیگر معروف زن ایرانی می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۱ آغاز کرده و تاکنون در سریال خوب بد زشت، بچه مهندس و فیلم سینمایی توفیق اجباری نقش آفرینی کرده است. خانم بازیگر تاکنون دو بار ازدواج کرده و یک فرزند دختر به نام پریا از همسر اولش دارد. 

 

 

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما متولد دهم آذرماه ۱۳۵۲ در روستای هزاوه از توابع شهر اراک است. بهاره رهنما تحصیلاتش را در دو رشته ادبیات نمایشی و حقوق قضایی به ترتیب تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به پایان رسانده است.

بهاره رهنما

همسر جدید بهاره رهنما مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد. در واقع باب آشنایی این دو از زمانی که بهاره رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد و نهایتاً هم منجر به ازدواج شد. خانواده بهاره رهنما در حال حاضر متشکل از همسر جدیدش امیر خسرو عباسی و دخترش پریا قاسم خانی است.

 


بهاره رهنما در ۴ شهریور ۹۷ در اولین سالگرد ازدواجشان ، جشن لاکچری گرفت و در این باره نوشت : میدانید مرد که خوب باشد زن بی شک بهترین می شود باور کنید مرد ، زن را می سازد و پشت هر مرد موفق زنی است که خیالش از مردانگی مردش جمع است.

بهاره رهنما

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها