تیپ مردانه و کت شلواری بهاره رهنما سوژه رسانه ها شد + تصاویر

تیپ لاکچری و شیک بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون را با کت وشلوار می بینید. بهاره رهنما هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

تیپ مردانه و کت شلواری بهاره رهنما سوژه رسانه ها شد + تصاویر

تیپ لاکچری و شیک بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون را با کت وشلوار می بینید. بهاره رهنما هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. بهاره رهنما 46 سال سن دارد و متولد اراک است. مدرک تحصیلی بهاره رهنما فوق لیسانس ادبیات نمایشی است.

 

papionscarf1_124929688_2772099593048003_5555501340057484324_n (1)

 

اخبار داغ : خالکوبی جدید و نامتعارف تتلو جنجال به پا کرد + بیوگرافی و تصاویر

 

رهنما-رسمی

 

مصاحبه با بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر خنده رو و محبوب سینمای ایران است که جایگاه خاص خودش را در عرصه بازیگری دارد. نقش های بسیاری را به وی محول می کنند. فضای مجازی و امکانات مرتبط با آن بسیار عجیب و غریب شده است. همان‌قدر که می‌تواند جذاب و دوست‌داشتنی باشد تا ساعت‌ها برایش وقت بگذاری به همان مقدار هم ترسناک است تا تو را وارد ماجراهایی دور از ذهن کند.

 

هرچقدر هم مثل بهاره رهنما اهل فضای مجازی باشی، اما جایی ممکن است غافل‌گیر شوی و فکر کنی چرا؟ یک پست توییتری از سوی او بهانه این گفت‌وگو شد. پستی که به نوعی جنجالی شد و کلی هم حاشیه‌ساز.نکته جالب دیگر فضای مجازی به سرعت فراموش شدن همه ماجراهاست،

 

بهاره رهنما

اما اظهارنظر بهاره رهنما به نظر ما آن‌قدر مهم بود تا نتوانیم فراموش کنیم و سراغش برویم و به‌رغم سرشلوغی‌اش مثل همیشه، برایمان وقت گذاشت. این روزها علاوه بر هزار و یک فعالیت، مشغول بازی در تئاتری به نام «زنانی که به بزها خیره شدند» است.

 

«من اگر جای شما مردها بودم ممکن بود به زن‌ها دل ببندم، اما هیچ وقت به موجودی با این همه تغییرات هورمونی اعتماد نمی‌کردم». همین بود جمله؟

 

بله… زنی در یک نمایشنامه به یک مرد این جمله را می‌گوید.

 

بهاره رهنما

آن زن شما هستید؟

لزوما دیدگاه قطعی خودم نیست، گرچه یک دیدگاه علمی درباره احساسات است.

خواه ناخواه شما نوشته‌اید حتی اگر جمله نمایشنامه باشد که رویکرد شماست.

 

 

این‌که دلیل نمی‌شود… چرا که شما هنوز با شخصیت نمایشنامه آشنا نشده‌اید و چه بسا او کاراکتری مثبت نباشد. ضمن این‌که من همچنان به این جمله اعتقاد دارم و پس از ماجراهایی که ایجاد شد، برای احترام به خانم‌ها و درک درست از جمله نوشتم نظرم در رابطه با مسائل احساسی است.

 

من برخلاف باور رایج که زن‌ها تمام عمرشان عاشق یک نفر می‌شوند و پا روی عشقشان نمی‌گذارند، معتقدم این‌طور نیست. اگر چیزی در ذهن یک زن خراب شود، ممکن است پشت پا بزند به همه چیز و علایق و رابطه و برود. این کار زن‌ها خیلی غیرمنتظره است. موضوع این است که همه انتظار برعکسش را دارند. برای همین روی این نکته در آن نمایش پافشاری شده است.

 

بهاره رهنما

 

آیا حدس می‌زدید ممکن است با نوشتن آن جمله وارد چنین ماجرایی شوید؟

متاسفانه در فضای مجازی آن هم وقتی فقط با 140 کاراکتر در توییتر سرو کار داری به راحتی ممکن است قضاوت ‌شوی. اشتباه من این بود که باید سریع پشتش می‌نوشتم این جمله، دیالوگ یک نمایش است. هرچند که حرفم را پس نمی‌گیرم. ما در مسائل احساسی… اصولا آدم‌های غیر قابل پیش‌بینی هستند.

 

شاید که اعتماد لغت خوبی نبود. شاید جمله درست این باشد به یک زن دل می‌بستم، اما روی احساس او برای همیشه حسابی باز نمی‌کردم. ضمن این‌که این موضوع به اعتماد و ارزش‌های وجودی یک زن که منکرش نیستم، ارتباطی ندارد.

 

بهاره رهنما

همین هم خیلی ترسناک می‌کند زن‌ها را… رابطه را.

همه آدم‌ها ترسناک هستند. مردها هم از جنبه‌های دیگر. ما داریم از تفاوت‌ها حرف می‌زنیم، نه از برتری‌ها یا ایرادها. ضمن این‌که این نظر شخصی من است. من همچنان به بالا و پایین شدن احساسات زنان خیلی اعتقاد دارم که حرف جدیدی نیست و ارتباطی به اخلاقیات ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها