علت اصلی مرگ مهرداد میناوند لو رفت + فیلم و عکس

مهرداد میناوند به ویروس کرونا مبتلا شد و تمام سیستم بدنش و ریه اش را بهم ریخت و با مرگش ایران را در شوک فرو برد.

علت اصلی مرگ مهرداد میناوند لو رفت + فیلم و عکس

مهرداد میناوند به ویروس کرونا مبتلا شد و تمام سیستم بدنش و ریه اش را بهم ریخت و با مرگش ایران را در شوک فرو برد. وضعیت مهرداد میناوند تا ساعت 6 چهارشنبه 8 بهمن خوب بود و سطح اکسیژن او 90 درصد بود. به طور ناگهانی شرایط بدن او تغییر کرد و ضربان قلب او افزایش یافت و سطح خون او پایین آمد. مهرداد میناوند به دلیل آمبلی ریه فوت کرد.

 

افشاگری جنجالی احسان علیخانی در برنامه دورهمی + فیلم

 

مهرداد میناوند

 

رقص جنجالی بهرام افشاری در سریال پایتخت + فیلم

 

حواشی بعد از مرگ علی انصاریان و مهرداد میناوند  

مهرداد میناوند و علی انصاریان دو پیشکسوت فوتبال تیم ملی و پرسپولیس به علت ابتلا به بیماری کرونا به ترتیب در هشتم و پانزدهم بهمن امسال جان خود را از دست دادند

فوت این دو ورزشکار فقید حواشی فراوانی را به دنبال داشت و عده‌ای از افراد معتقد بوند اگر واکسن کرونا زودتر وارد کشور می‌شد، این دو ورزشکار را از دست نمی‌دادیم. این در حالی است که دکتر پیام طبرسی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی و رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری معتقد است حتی اگر واکسن کرونا هم به آن‌ها تزریق می‌شد، باز هم ممکن بود این دو عزیز از دنیا بروند.

 

طبرسی توضیح داد: هنگامی که واکسن تزریق می‌شود، باید از تزریق دوز دوم آن ۲۸ روز گذشته باشد تا ما بتوانیم منتظر ایمنی باشیم. چراکه دوز اول واکسن ایمنی پایینی دارد و از آنجا که واکسیناسیون در دنیا از دی ماه آغاز شده است، شاید افرادی که دیماه این واکسن را تزریق کرده اند، تازه الان در مقابل این ویروس ایمن شده باشند.

این فوق تخصص بیماری‌های عفونی با تاکید بر اینکه تزریق واکسن به سرعت نمی‌تواند از ابتلا به کرونا جلوگیری کند، اما تزریق آن اقدامی ضروری است، گفت: اینکه یک سری از افراد می‌گویند اگر واکسن بیاید، ما واکسن نمی‌زنیم، دید اشتباهی است و نمی‌توان در مورد این ویروس ریسک کرد.

مهرداد میناوند

ازدواج مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در تاریخ ۹۹/۰۹/۰۹ با شبنم کمانگر ازدواج کرد. او در پستی با ۱۱۳ هزار لایک گفته بود که ۳ سال برای این روزی که از نظر وی تاریخی قلمداد شده است، لحظه شماری می کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها