فیلم قاتل وحشی با ذکر دلیل از جشنواره فیلم فجر حذف شد

فیلم قاتل وحشی با ذکر دلیل از جشنواره فیلم فجر حذف شد که دبیرخانه این جشنواره نحوه مکاتبات و شرایط مالکیتی را به عنوان موضع اصلی این اتفاق معرفی کرده است.

فیلم قاتل وحشی با ذکر دلیل از جشنواره فیلم فجر حذف شد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در بیانیه‌ای اعلام کرد که: خروج فیلم سینمایی قاتل‌وحشی به کارگردانی حمید نعمت‌الله از بررسی هیات انتخاب بخش سودای سیمرغ این دوره جشنواره، به دلیل برخی مشکلات پیرامون این فیلم و طبق نظر معاونت نظارت و ارزشیابی و خانه سینما (مکاتبات پیوست ۱ و ۲ و ۳) به عنوان مراجع ذی‌صلاح موضوع تهیه‌کنندگی و مالکیتی فیلم است.

به همین خاطر از آنجا که شرکت در جشنواره فجر و نمایش این فیلم از حقوق صاحب فیلم است باید توسط فرد واجد شرایط صورت بگیرد. این فیلم اختلاف مالکیتی دارد. دبیرخانه فجر گفت که به دلیل لزوم قانون و احترام به صاحبان حق تا حل مشکل از اعلام اسم خودداری شود.

این دبیرخانه گفت که این آمادگی را دارد در صورت حل مشکل فیلم در زمان مقرر، و به لحاظ طی شدن سایر مراحل حضور و به احترام دست‌اندرکاران ساخت فیلم، بادعوت مجدد از هیات‌انتخاب، نسبت به اعلام‌نظر در خصوص شایستگی حضور فیلم و افزودن این فیلم به بخش مسابقه، اقدام نماید.

فیلم قاتل وحشی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها