منِ طلبه در این کشور احساس امنیت نمی‌کنم، می‌ترسم کسی در خیابان چاقو به سینه‌ام بزند

من به عنوان یک طلبه با این لباس در پایتخت کشور اسلامی، احساس امنیت نمی‌کنم.

منِ طلبه در این کشور احساس امنیت نمی‌کنم، می‌ترسم کسی در خیابان چاقو به سینه‌ام بزند

اکبرنژاد، مدیر موسسه فقاهت و تمدن اسلامی، گفت:

در عرف سیاست ما اینگونه شده که گفتگو برای گفتگوست. اما یک وقتی به سمت گفتگو می‌رویم چون مصمم هستیم که کاری را انجام بدهیم یا تغییری ایجاد کنیم نه اینکه فقط حرف آن را بزنیم و حتما هم طرف مقابل باید مجاب بشود. یک جایی ما باید کوتاه بیاییم.

جمهوری اسلامی باید به آغوش مردم برگردد. رفتارهای مردم معنادار است. این کاهشی که در میزان مشارکت مردم در انتخابات داشت و آمارهایی که برای انتخابات پیش رو دارند می‌دهند، اینها خیلی معنادار هستند.

منِ طلبه با این لباس در پایتخت کشور اسلامی، احساس امنیت نمی‌کنم، راحت نیستم. من نمی‌توانم با این لباس راحت به مترو بروم. حس می‌کنم الان یک نفر متلک می‌گوید یا کسی توهین می‌کند، یک نفر بزند و عمامه‌ام بیفتد یا چاقویی به سینه‌ام بزند. همین اتفاقاتی که افتاده است. اگر چشم و گوشمان را نبندیم، اینها خیلی گویا هستند.

حجم ویدیو: 3.97M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • هادی

    به والله چاقو ناچیز ترین و کمترین تاوانی هست که می دهید دنیا که هیچ بینی و بین الله در ابن چند دهه برای دین چه کرده اید

  • افشاگر

    آری،حرکات معنادار مردم واقعاً مهم است ولی متأسفانه مَثَلِ شماعمّامه به سرها شده مثل داستان «اذان گفتن مؤذن بدصدا در محلّه کافرستان»مثنوی معنوی!!!!!!

  • مهدی

    مردم ایران خیلی نجیب و شریف هستن.عملکرد بد وبدتر مسولان شما ها رو ترسونده.شما روحانی محترم میدونی این مسولین دروغگو بر سر کارگر و سایر حقوق بگیران حداقلی جامعه چه بلایی اوردن وهمه رو شرمنده زن و بچه کردن. از صبح تا شب ملت کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفتن.کدومتون این طوری زندگی میکنید وشرمنده اهل و عیال شدین

  • مهدی

    اگر فاصله ای بیفته که قطعن هم افتاده باعث وبانیش مسولین محترم نظام جمهوری اسلامی هستن نه ملت.مردم رو توی تشیع حاج قاسم دیدید ملت ادم صادق وبی ریا رو دوست دارن.در مقابل رفتار نظام رو با این ملت ببینید. گرونی کم شد. اجاره مسکن ارزان شد .اشتغال امار خوبی داره.ازدواج امار خوبی داره.همه نا امیدن.

  • بنده خدا

    باسلام،عرض شود،همه ملت اعم ازمقامات وآحادمردم درپیسگاه الهی مسؤولوباعث وضع بوجودآمده هستند.ازمسؤول وروحانی نماهایی که بجای ارائه احکام وفرائض قرآنی ودینی برای رشدمعنوی نسلهای کنونی ،آموزه های ابلیس وابلیسیان توسط شبکه های ماهواره‌ای وفضای مجازی پرگناه وپرفسادرادراختیارآنهاقراردادندوازنظرمادی هم همه مردم بایداین مهم رابداندکه درمرتبه نخست این نافرمانی ازفرمان خداونداست که باعث کم شدن رزق وروزیشان میشودوبعدسوءمدیریت وتحریم و.‌.‌.تأثیردارد،چراکه وقتی خداونددرقرآن مجیدمیفرماید:دشنام مدهیدکه خداوندروزیتان(معنوی ومادی)را"کم"میفرمایدونیزگناهان دیگردرآیات شریفه دیگر وازطرفی (باکمال احترام وادب)انگارفحش ودشنام وبی ادبی دربین بعضی مردم مدشده وبه آن افتخارهم مینمایند!بنابراین تاوان پس دادن اعمال،قانون بی چون وچرای پروردگاروفرمانروای عالمیان است که مردم خودبادشنام دادنها،کم وگرانفروشیها،دروغ گفتن،احتکارو.‌.‌.باعث این گرفتاریهای دنیوی شده اندوصدالبته نبود،خلاءوسوءمدیریت داخلی واقدامات ظالمانه،شیطانی وتحمیلی دشمنان تحت تحریم های اقتصادی معیشتی خارجی نیز این نابسامانیهارابوجودآورده ودرنهایت این همان فرمایشات ووعده های معصومین دراحادیث آخرالزمانی ایشان است که درآخرالزمان جوامع بی‌ایمان،گنهکار،مفسدوپیروشهوات نفسانی ،ابلیس وشیاطین گرفتارآن خواهندشد،چنانچه مشاهده میشودمدتیست افرادی گنهکاروبی حیاباتبعیت ازشرّنفس،خودفریبی وفریب خوردن ازشیطان زمینه بی ایمانی،بی تقوایی وبی حیایی رادرجامعه اسلامی ترویج وگسترش میزهندوبایدهم تاوان اعمال زست ونافرمانی ازخداوندعالمیان رابپردازند.خودکرده راتدبیراست اگر،ازغفلت،جهالت وسستی دست بردارد.

  • علی

    لباس دین به تن کرده اند و خود را مقدس می دانند تا در برابر آنها انتقادی نشود، در زیر این لباس دین بدترین خیانتها را به دین و کشور انجام می دهند اگر در گفتار و عملتان صادق هستید نباید از حوزه و مسجد بیرون بیایید.

  • یک ایرانی

    آیا درحالی که سفره مستضعفین خالی و فقر و فلاکت از سرو روی مردم داره می باره و هرسال میبینیم که بازهم صدها هزار میلیارد با مماشات و رانت و کوتاهی مسئولین بی لیاقت از بیت المال به جیب اختلاسگران ریخته می شه و همه مسئولین با جانماز پشت قرآن و امام زمان قایم شدن و دم از اسلام می زنند باز هم توقع دارند مردم این اسلام دروغینشون رو قبول کنند و برای اونها ارزشی قائل باشند ؟

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها