جسد یک روحانی دیگر کنار ساحل پیدا شد!

ابراهیم فاضل به منظور سفر سیاحتی به مازندران آمده و به ساحل شهرستان بهنمیر رفتند و متاسفانه پس از تماس‌های مکرر و نداشتن اطلاع از ایشان، تلفن همراه و کارت ملی‌شان در کنار لباس‌ها در ساحل کرفون یافت شده و اهالی محل تحویل پلیس دادند.

جسد یک روحانی دیگر کنار ساحل پیدا شد!

جزئیاتی از فوت برادر همسر محمد نبویان نماینده تهران در سواحل مازندران

پیکر ابراهیم فاضل برادر همسر سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حالی در سواحل جویبار پیدا شد که طبق اطلاعات موجود از سه شنبه گذشته یعنی ۱۲ اردیبهشت ماه اطلاعی از او در دست نبود.

دادگستری شهرستان جویبار با انتشار اطلاعیه ای تایید کرد آقای فاضل بعد از آنکه در دریای بهنمیری خزر اقدام به شنا کرده، مفقود شده است و روزها از وی اطلاعی در دست نبود؛ در نهایت بعد از چند روز جستجو در دریا، پیکر وی در سواحل جویبار پیدا شد.

پلیس هم گزارش کرد که ابراهیم فاضل پس از تهیه وسایل شنا در مسیر به ساحلی در بهنمیر رفته است و با راننده خودرو برای بازگشت قرار داشته است.

سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: غرق شدن آقای فاضل در دریا ناشی از ناتوانی او در شنا کردن، قطعی است و بعد از چند روز باتوجه به طوفانی شدن دریای خزر، پیکرش صبح جمعه در سواحل جویبار پیدا شد.

 

 

بیانیه حوزه علمیه مازندران درباره فوت مرحوم حجت‌الاسلام فاضل/ هرگونه احتمال سوء قصد منتفی است

در بررسی‌های تخصصی صورت گرفته درباره رحلت حجت‌الاسلام ابراهیم فاضل؛ ایشان به منظور سفر سیاحتی به مازندران آمده و به ساحل شهرستان بهنمیر رفتند و متاسفانه پس از تماس‌های مکرر و نداشتن اطلاع از ایشان، تلفن همراه و کارت ملی‌شان در کنار لباس‌ها در ساحل کرفون یافت شده و اهالی محل تحویل پلیس دادند.

با توجه به وضعیت پیکر مرحوم، هرگونه احتمال سوء‌قصد به ایشان منتفی است و مطابق تحقیقات مسئولین ذی‌ربط که به صورت مبسوط به خانواده ارائه دادند چنین احتمالی مطرح نیست و تنها فرضیه ممکن غرق شدگی مرحوم فاضل است./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها