«جانی دپ» و همسر سابقش در کشاکش دادگاه

برگزاری دادگاه جانی دپ و همسر سابقش، آمبر هرد احتمال حضور دپ در فیلم بعدی دزدان دریایی کارائیب را کاهش داد.

«جانی دپ»  و همسر سابقش در کشاکش دادگاه

سرویس فرهنگی مستقل‌آنلاین: جانی دپ و آمبرد هرد زوج سابق سینمای هالیوود، بعد از مشکلات اخیرشان با یگدیگر در نهایت راهی دادگاه شدند. آمبر هرد با انتشار متنی در واشنگتن پست، به طور غیر مستقیم دپ را به خشونت متهم کرده بود. جانی دپ نیز متقابلا از او شکایت کردهو  خواستار غرامت پنجاه میلیون دلاری شده بود.

به گزارش مستقل‌آنلاین و به نقل از سینما بِلِند، دادگاه آن‌ دو در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۰ در حدود ۷ ماه دیگر در ایالت ویرجینیا برگزار می‌شود و دادگاه اعلام کرده در طول دوازده روز رای نهایی را صادر خواهد کرد. موضوع عجیب و جدیدی که د.لاره باعث اختلاف بین این دو بازیگر شده، مکان برگزاری دادگاه است چرا که آمبر هرد بر خلاف جانی دپ معتقد است دادگاه باید در ایالت کالیفرنیا برگزار شود. 

در این حین شایعاتی از ساخت دنباله دزدان دریایی کاراِئیب بدون حضور جانی دپ به میان آمده است که باعث نگرانی هواداران این مجموعه سینمایی شده است. اگرچه هنوز شخصی از کمپانی دیزنی و یا حتی جای دیگر خبر اخراج جانی دپ را تایید نکرده است، اما با طولانی شدن برگزاری دادگاه و تعیین تکلیف وی احتمال عدم حضور او در این فیلم محتمل‌تر از همیشه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها