معاون شرکت بورس تهران:

واگذاری سهام شستا قطعی شد

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی مدتهاست برای شیوه بهتر اداره و شفافیت بیشتر قصد دارد شرکت‌های خود را در بازار سهام عرضه کند. اما چندی پیش سیاستگذاران سازمان تامین اجتماعی تصمیم گرفتند تا شستا را به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری در بورس عرضه کنند.

واگذاری سهام شستا قطعی شد

 

 

معاون شرکت بورس تهران گفت: ۱۲ درصد از سهام شستا روز چهارشنبه (۲۷ فروردین) در بورس عرضه می‌شود

 

محمود گودرزی معاون شرکت بورس تهران به ایرنا گفت: قیمت هر سهم اکنون نامشخص است که تا دو ساعت آینده تعیین و بر اساس انتشار اطلاعیه اعلام خواهد شد.

 

گودرزی اظهار داشت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته تا پایان سال شاهد عرضه چندین شرکت دیگر در بورس خواهیم بود.

 

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) شرکت هلدینگ سرمایه‌گذاری متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است که در زمینه مدیریت سرمایه‌گذاری، تجارت و بازرگانی، مدیریت دارایی و مبادلات سهام شرکت‌ها، فعالیت می‌کند.

 

مجید نوروزی معاون امور ناشران و اعضا سازمان بورس نیز گفت: عرضه اولیه شستا شامل ۹ میلیون و ۶۰۰ میلیون سهم می‌شود که از این حجم سهام ، ۱۰ درصد به عموم مردم و دو درصد به صندوق‌های سرمایه‌گذاری تعلق می‌گیرد.

 

وی گفت: اکنون مشخص نیست به هر کد چه تعداد سهام تعلق می‌گیرد زیرا بستگی به تعداد مشارکت‌کنندگان در روز عرضه دارد اما بر اساس آخرین حضور سرمایه‌گذاران در عرضه اولیه، تعداد مشارکت‌کنندگان افزایش یافته و به حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها