حمله ناجوانمردانه رییس فدراسیون کشتی به رکن چهارم دموکراسی؛

دبیر باید از خبرنگاران عذرخواهی کند

دبیر باید از خبرنگاران عذرخواهی کند

فردین کمانگر

روزنامه‌نگار 

توهین و اخراج یکی از خبرنگاران توسط آقای علیرضا دبیر ریس فدراسیون کشتی کشور در مجمع عمومی انتخابات هیات کشتی استان مازندران، سبب نگرانی اینجانب و فعالان رسانه‌ای و انسان‌های آزاده گردید اقدام غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی آقای دبیر نشان داد که دبیر نیز در مقابل رکن چهارم دموکراسی کم اورد.

این اقدام از سوی کسی که نام پهلوانی را به یدک می‌کشد اما ناجوانمردانه به خبرنگار تاخت و این مهم نشان از آن دارد، که دیوار خبرنگاران کوتاه است و متاسفانه باید به دلیل نبود تشکل‌های صنفی مستقل، باید شاهد چنین برخوردهایی از سوی افرادی باشیم که دارای رفتار دوگانه هستند کسانی که با نقابی بر چهره، برای مبارزه با آزادی بیان به میدان آمده‌اند. و عرصه را برای رکن چهارم دموکراسی تنگ و عرصه را برای فعالیت کار رسانه‌ای سخت‌تر نموده‌اند.

بنده به سهم خودم این اقدام غیر اخلاقی و دور از شأن یک انسان را محکوم و خواستار معذرت خواهی دبیر از جامعه رسانه‌ای هستم تا به نام پهلوانی در جامعه، خدشه‌ای وارد نشود. 

همچنین باید عنوان کنم که نبود تشکل‌های صنفی مستقل، خروج و حذف نیروهای دغدغه‌مند از این حوزه، سبب تضعیف جایگاه صنفی فعالان رسانه‌ای در کشور شده و به دلیل خلأهای حمایتی و قانونی از رسانه و فعالان این حوزه، هر از گاهی شاهدیم که خبرنگاران مورد بی احترامی قرار می‌گیرند.

امروز ضروری است که برای تقویت و ارتقای جایگاه صنفی فعالان رسانه‌ای در کشور ، و پیشگیری از چنین برخوردهای با خبرنگاران در ایران، تشکل‌هایی مستقل تاسیس شود تا بدور از برخی سیاسی‌کاری‌ها پیگیر مطالبات صنفی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها