می‌گویند به زنان بلیت نفروخته بودند!

تنها ۹ نفر از بانوان در سامانه بلیت‌فروشی اقدام به خرید در بخش جایگاه آقایان کرده بودند! کدام کشورها اجازه ورود زنان به ورزشگاه‌های فوتبال را نمی‌دهند؟/ایران و افغانستان

می‌گویند به زنان بلیت نفروخته بودند!

واکنش عجیب فدراسیون فوتبال به حواشی بازی ایران-لبنان: فقط به ۹ خانم بلیت فروختیم که پول‌شان را پس می‌دهیم. سودجویان بلیط جعلی فروخته بودند. 

هیچ کدام از مسئولین فدراسیون فوتبال، از بانوان علاقه‌مند به فوتبال جهت خرید بلیت تماشای این مسابقه در شهر مقدس مشهد، دعوت به عمل نیاورده‌اند.

 تنها ۹ نفر از بانوان در سامانه بلیت‌فروشی اقدام به خرید در بخش جایگاه آقایان کرده بودند که وجوه دریافت شده به این اشخاص بازگردانده خواهد شد.

 متأسفانه برخی افراد سودجو در حاشیه برگزاری این مسابقه، اقدام به چاپ و فروش بلیت‌های جعلی به برخی از آقایان و بانوان فوتبال‌دوست نمودند.

‌واکنش تند رییس مجلس به وقایع دیروز مشهد

قالیباف:

 رفتار غیرمنطقی و دور از شأن در مواجهه با بانوان محترم که ناشی از کاستی‌های مدیریتی و تصمیم گیری‌های شتابزده بود، عموم مردم را متأسف و متأثر کرده است.

‌ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مأمور شده است تا با قید فوریت و با احضار مسئولان خاطی، به این سوء مدیریت رسیدگی کند و زمینهٔ استیفای حقوق بانوان محترم و ارجمند را فراهم نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها