تازه‌های تکنولوژی: اینستاگرام چینش جدید فیدها را عرضه کرد

اینستاگرام رسما چینش جدید فیدش را برای کاربران عرضه کرد تا به آن‌ها امکان دیدن پستها به ترتیب زمان را بدهد.

تازه‌های تکنولوژی: اینستاگرام چینش جدید فیدها را عرضه کرد

در اپدیت جدید اینستاگرام حالا کاربران دو گزینه جدید برای چینش پستها در فید یا صفحه اصلی اینستاگرامشان دارند: Following و Favorites.

‌ با انتخاب گزینه Following، اینستاگرام برخلاف حالت عادی که پست‌ها را بر پایه الگوریتم‌هایش و براساس سلیقه شما می‌چیند، در حالت Following پستها به ترتیب زمان انتشار چیده میشوند و فید شما از پستهای جدید شروع و به پستهای قدیم ختم می‌شود.

‌ در حالت Favorites یا علاقه‌مندی ها اما، کاربران حالا امکان انتخاب تا 50 پیج مورد علاقه‌‌شان را دارند و وقتی وارد حالت Favorites میشوند فقط پستهای پیج هایی که انتخاب کردند را خواهند دید.

این حالت مثلا برای وقتی که پیج های زیادی را فالو کردید ولی در حال حاضر فقط میخواهید پستهای پیج های با اهمیت (مثلا پیج تک توب) را ببینید می‌تواند مفید باشد.

 برای انتخاب این دو حالت جدید، بعد از فعال شدن این قابلیت برای شما، فقط کافیست در صفحه اصلی اینستاگرام روی لوگوی اینستاگرام کلیک کنید تا این دو گزینه برای شما ظاهر شوند.

حالتی که انتخاب کردید فقط تا وقتی داخل اینستاگرام هستید فعال خواهد بود و وقتی از اینستاگرام خارج شوید باید دوباره ان را انتخاب کنید.

اینستاگرام گفته است این قابلیت برای تمام کاربران اندروید و iOS عرضه شده و به تدریج و طی روزهای اینده برای آن‌ها فعال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها