تجاوز و خشونت فیزیکی توسط ستاره تیم منچستریونایتد

میسون گرینوود ستاره منچستر یونایتد تا اطلاع ثانوی از این تیم کنار گذاشته شد

تجاوز و خشونت فیزیکی توسط ستاره تیم منچستریونایتد

تجاوز و خشونت فیزیکی توسط ستاره تیم منچستریونایتد 

 

نامزد میسون گرینوود در فضای مجازی با انتشار تصاویری مدعی شد که ستاره جوان منچستر یونایتد، او را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده است.

 

این تصاویر به مانند بمب خبری در رسانه‌های انگلیسی ترکید و بسیاری معتقد هستند که عاقبت ناخوش‌آیندی در انتظار ستاره سه‌شیر خواهد بود.

باشگاه منچستر یونایتد که ابتدا عنوان کرده بود باید در این باره تحقیقات صورت گیرد، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن از ترکیب شیاطین سرخ کنار گذاشته شده است و تا اطلاع ثانوی این تیم را همراهی نخواهد کرد.

پس از ورود پلیس پزشکی قانونی به خانه میسون گرینوود ستاره منچستریونایتد، وی به ظن تجاوز جنسی و GBH ( Grievous Body Harm آسیب شدید بدنی) دستگیر شد.

 

  پلیس بزرگ منچستر اعلام کرد که از "تصاویر و ویدئوهای رسانه های اجتماعی ارسال شده توسط یک زن که حوادث خشونت فیزیکی را گزارش می‌کند" مطلع شده است.

گرینوود همچنان برای بازجویی در بازداشت به سر می برد و تحقیقات ادامه دارد.

 

منچستریونایتد پیشتر اعلام کرده بود که این بازیکن تا اطلاع ثانوی به تمرینات یا مسابقات باز نخواهد گشت.

 

این باشگاه گفت که آن‌ها "هیچ نوع خشونت را نمی‌پذیرند" و از این اتهامات در رسانه های اجتماعی مطلع شده اند، اما تا زمانی که "واقعیت ها ثابت نشود" اظهار نظر بیشتری نمی‌کنند.

 

 این فوتبالیست ۲۰ ساله که اولین بازی خود را برای این باشگاه در مارس ۲۰۱۹ انجام داد، پس از صعود به رده های آکادمی یونایتد، در فوریه ۲۰۲۱ قراردادی چهار ساله امضا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها